Als ik bij het gebouw sta, blijf ik staan. Ik kijk naar de ramen. Yu heeft als enige van hen een kamer met balkon, dat weet ik zeker. Met een enorme sprong land ik op het balkon. Ik kijk naar binnen. Yu staat in de kamer met zijn rug naar het raam. Voorzichtig probeer ik het raam open te doen. Ik lijk wel gek, midden in de nacht opeens op iemands balkon verschijnen. Tot mijn verbazing is het raam open, maar zo bijzonder is het eigenlijk niet, want hoe kom je op iemands balkon als er gaan trap naar toe is. Dat kan toch niet. Niet als je een mens bent. Yu heeft blijkbaar opgemerkt dat iemand het raam openschoof, want hij kijkt me verbaast aan met zijn prachtige ogen. Vlinders vliegen in mijn buik en ik heb spijt dat ik de vorige keer niet ben gebleven. Als ik toen was gebleven, was ik misschien nu al door hem geclaimd. "Kira wat doe.. " Hij kan zijn zin niet afmaken, omdat ik mijn lippen al op de zijne heb gedrukt. Voorzichtig duw ik hem achteruit, tot hij op het bed belandt. Ik lik over zijn lip en Yu opent zijn mond zonder aarzeling. Gelijk als onze tongen elkaar raken beginnen we te vechten om dominantie. Normaal zou ik me misschien gelijk gewonnen geven, maar om de een of andere manier wil ik het nu niet. Tijdens het zoenen probeer ik wanhopig zijn bloed niet te ruiken, wat bijna onmogelijk is. Rustig verplaats ik mijn handen van zijn nek naar zijn shirt. Mijn vingers glijden onder zijn shirt en strijken over zijn huid. Het voelt heerlijk warm aan onder mijn ijskoude vingertoppen. Yu kreunt zacht en breekt de zoen. Even kijken we elkaar in de ogen en snel trek ik zijn shirt uit. Met een zachte plof belandt die op de grond naast het bed. Zodra hij de grond raakte begon ik kusjes in zijn nek te zetten. Yu's hand glijdt zacht door mijn haar en ik begin me een weg naar beneden te zoenen. Mijn huid mag dan ijskoud zijn, van binnen word ik warmer met elk kusje dat ik op zijn huid plaats. Als ik bij zijn tepel ben begin ik zacht te zuigen. Yu kreunt luid en haalt zijn hand van mijn haar. Ik grinnik erom en kom weer boven hem hangen. Met een verliefde blik in zijn ogen kijkt hij me aan en ik laat mijn hand steeds verder naar beneden glijden. Yu rilt van genot en ik druk mijn lippen weer op de zijne. Tijdens het zoenen, maak ik met een hand zijn broek los en trek die naar beneden. Ik breek de zoen en begin hele kleine kusjes over zijn lichaam te plaatsen. Terwijl ik dat doe begin ik te beseffen dat. Als ik mijn tanden nu in zijn huid zet, ik zijn heerlijke bloed zou kunnen drinken. Snel schud ik die gedachten van me af en kus verder tot ik bij zijn boxer ben. Daar lik ik even aan zijn warme huid en pak ik zijn boxer vast klaar om hem naar beneden te trekken. Yu heeft echter heel andere plannen, want terwijl ik over zijn huid likte had hij al kreunend zijn hand op mijn hoofd gelegd. Hij trekt me weer omhoog en draait ons om. Gelijk glijden zijn warme handen onder mijn shirt en trekt die uit. Dan begint hij mij in mijn nek te zoenen en te likken. Zachte kreunen ontsnappen mijn mond en ik geniet met gesloten ogen. Yu´s handen glijden onder mijn rug en hij speelt wat met de sluiting van mijn bh. Een zucht van verlichting ontsnapt mijn mond als hij mijn bh af doet. Terwijl hij wat kusjes in mijn nek plaatst, trekt hij ook mijn broek en slipje uit. Al mijn zintuigen lijken nu ik naakt ben wel scherper te zijn dan ooit tevoren. Ik verberg mijn gezicht in Yu´s nek en snuif de geur van zijn haar op. Maar niet alleen de geur van zijn haar komt in mijn neus, maar ook de zoete geur van zijn bloed. Gelijk voel ik mijn tanden groeien en mijn ogen rood worden. Shit, nee, dit mag niet gebeuren. Gelukkig hou ik het onder controle. Terwijl ik de controle probeerde te bewaren heeft Yu zijn boxer uitgedaan en een condoom gepakt. Snel gris ik hem uit zijn handen en draai ons om. Ik lik over zijn huid en doe rustig het condoom om. Yu kreunt als ik zijn stijve aanraak en draait ons gelijk ongeduldig om. Hij kijkt even naar me en komt dan met een luide kreun in me. Ik kreun ook en zodra Yu begint te stoten, voel ik me bevrijd. Yami mag dan mijn verloofde zijn, ik ben klaar met hem. Ik heb Yu. Hij geeft me het genot dat ik nodig heb. Yu´s zweet druppelt op mijn lichaam en hij begint het tempo op te voeren. Terwijl ik zijn naam uitroep, vult mijn lichaam zich met het grootste genot dat ik ooit heb gevoeld. En na nog een paar stoten komt Yu ook klaar. Hij komt uit me en gaat naast me liggen. Zodra Yu uit me kwam, werd mijn lichaam gelijk weer koud. Om zijn warmte weer te voelen ga ik weer boven op hem zitten. Yu grinnikt en kijkt me aan "Op adem komen is er niet bij met jouw, of wel?" Met die opmerking draait hij ons weer om en begint weer kusjes in mijn nek te geven...

De volgende ochtend word ik wakker van de eerste zonnestralen. Ze doen pijn aan mijn ogen en ik draai me om, zodat het licht in mijn rug valt. Daardoor kijk ik naar Yu, die vredig naast me ligt te slapen. Uiteindelijk hebben we het gister 3 keer gedaan. Daarna ben ik voldaan en uitgeput in slaap gevallen. Yu's ademhaling streelt mijn gezicht. Ik kijk naar zijn rustige gezicht. Zacht streel ik hem over zijn gezicht en buig naar zijn lippen. In mijn neus vermengen zijn lichaamsgeur en de geur van zijn bloed. Gelijk beginnen mijn tanden te groeien en ik zet mijn lippen op zijn nek. Uit alle macht, probeer ik mijn hoofd terug te trekken, maar het werkt niet. Ik ben zo hongerig, dat ik er bang van word. Even schrik ik op van een geluid en kijk ik op naar de spiegel, mijn rode ogen schijnen. Daarna duik ik naar zijn nek en sluit mijn open mond om zijn nek. Zacht lik ik over zijn huid. Het lijkt wel of een ander deel van me, me heeft overgenomen. Ineens voel ik een hand op mijn haar. "Kira, wat ben je aan het doen?" Geschrokken van Yu's stem kijk ik op. Recht in zijn ogen. Mijn mond staat open en ik besef dat Yu mijn tanden kan zien. Nee, waarom gebeurt dit?

Reageer (2)

  • ceauceau

    YEAY KOEKJE!!!!!!!!
    sorry kon nu pas lezen moest gaan slapen van mijn ouders. (braak maar eet toch koekje op)
    super leuk geschreven!! nu wil ik de reactie weten van yu op die tanden!!
    verder plies!!!!! (waarschijnlijk lees ik het morgen pas maar dat maakt niet uit ik schup the boyfriend wel een uurtje eerder naar huis toe!)(flower)(doeg)

    ps.
    ik vind het trouwens leuk dat ik je weer vrolijk heb gemaakt!! maar je moet gewoon zo als mij doen als je niet vrolijk bent, de hele tijd druk heen en weer bewegen en jezelf dan uit lachen, word je zo vrolijk van!

    1 decennium geleden
  • Millionars

    Omg*pakt koekje en stopt in mond**zegt me volle mond:ik vind dat jij nu snel verder moet gaan ik wil weten wat er gaat gebeuren...(ongeduldigheidXD)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen