Ik val naar buiten op de grond, hoor geluiden en al snel staan we met z'n vieren achter het pand, buiten tussen de hoge onkruiden.Dash' hand pakt me stevig vast bij mijn boven arm, trekt me langs de muur naar de hoek en kijkt of we het zouden halen om in de auto te komen.'Nu'. Zegt hij en we rennen, of eigenlijk worden Nena en ik meegesleurd, naar de auto toe.Dash stapt achter het stuur, ik kruip op de achterbank en maak me klein.Angst nam nu mijn hele lichaam over.'Schiet op stomme trut!' ik kijk op en zie Nena weerstand bieden door zich vast te houden aan de randen waar de deur in zou vallen als je deze dichtgooide.'Nena!' Zeg ik een beetje hard en hoor mijn angst in mijn stem.Mijn handen trekken aan haar benen en ze gilt.Ik kijk door de achterruit en zie een aantal politiemensen onze kant op kijken en in actie komen.'Shit!godverdomme!' Klinken Ramon's kwade woorden en zie hem zijn pistool pakken.Ik had geen verstand van pistolen, maar ik wist wel dat Ramon er maar graag mee schoot en dat Nena een fout had gemaakt.'Zeg maar dag!' Roept hij en ik zie hoe hij haar neerschiet.Ik gil, sla mijn handen voor mijn mond en maak me nog kleiner.Ramon stapt snel in en Dash scheurt weg terwijl drie politie auto's ons achtervolgen.

Reageer (1)

  • Theartoflife

    en dan moeten ze tanken en pakken de politieagenten hen op als ze proberen weg te rennen :P
    nee hoor.. ik zie wel wat het wordt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen