How can I can get rid of this trouble? 9
Als ik de volgende ochtend wakker word is alles normaal.De politie had ons vannacht dus nog niet gevonden.Misschien zouden ze ons wel helemaal niet vinden, dan konden we hier blijven.Maar dat zou ook betekenen dat ik hier vast zat en niet weg kon.Ik wist ook niet of ik dat wel wilde en of ik nog wel welkom was.
's Avonds, nadat ik me heb klaargemaakt voor het werk loop ik de keuken in naar Dash.'Kleed je maar weer om.Je gaat vanavond niet.We blijven allemaal binnen'. Ik voelde mijn hart in mijn keel bonken.Ze waren dus dichterbij gekomen?Waren ze dichtbij?Zouden ze ons vinden?En wat als ze ons zouden vinden, wat zou er dan met Nena en mij gebeuren?En wat met Dash en Ramon?Oke, Ramon boeide me niet, het kon me niet schelen wat er met hem gebeurde.
'Wat sta je hier nu nog?!' Hoor ik ineens Dash' schelle stem dat me laat opschrikken.'Ga je omkleden'. Snel loop ik weg en besluit mijn pyjama maar aan te doen.
Dagen gaan voorbij en de politie heeft het waarschijnlijk op gegeven.Ik moest weer gewoon gaan werken.Wat Nena moest doen wist ik niet.Maar waarschijnlijk slechter werk dan dat ik deed.Iedereen in dit wereldje was op z'n hoede, zelfs Vulture.Vulture was niet snel bang van de politie.Maar waarom nu dan wel?Ach, het ging mij niks aan.Alles waar ik aan moest voldoen was gehoorzaamheid aan Dash, Vulture en de mannen die wat wilde.
Ver weg hoor ik geschreeuw en harde bonken.Ik schiet overeind in het bed en hoor sirenes buiten.'LC!' Ik zie Dash naar binnen rennen en hij trekt me aan mijn arm het bed uit.'Auw!Dash?!Wat gebeurt er?!' Gil ik en voel pijn in mijn boven arm.'Hou je mond!De politie heeft ons gevonden, maar is nog niet binnen gekomen.We vertrekken'. Zegt hij en sleurt me een kamer in, verplaatst wat spullen en opent een luik.'Schiet op!Sta niet te treuzelen en spring erin!' Ik kijk naar het gat, hoor Ramon en Nena ook binnen komen en spring dan snel het gat in als ik stemmen hoor.Wat wilde ik?Wilde ik bij Dash blijven of niet?Zouden ze ons weer mislopen?God, U neemt besluiten, maar welk besluit zal het beste bij me passen?
Er zijn nog geen reacties.