Previously
Toen was het 13.30 uur. Tijd om te beginnen met het eerste examen!
In gedachte wens ik Marlies nog even succes en dan begin ik...

Ik heb het examen erop zitten en zit even op msn. *pling* Marlies meld zich aan.
Lena zegt: Heey!
Marlies zegt: hey =) Hoe ging het?
Lena zegt: Jah, wel goed eigenlijk, ben nu alleen heel moe.
Marlies zegt: Ga dan slapen! xD
Lena zegt: Neej (A) geen zin in :P
Marlies zegt: Dwars kind! xD
Lena zegt: Klopt (A)
Marlies zegt: Wat moet ik toch met jou!
Lena zegt: ervan houden :P
Marlies zegt: vooruit xD Beleef je eigenlijk nog wat in dat ziekenhuis daar? Of moet ik je morgen gezelschap gaan houden op mijn vrije dag?
Lena zegt: Je mag wel even komen, gezellig =) Maar je moet ook leren hea! xD Voor de rest heb ik ondertussen wel een kletsmaatje gevonden, na het examen kwam er een jongen naast mij liggen. Hij is heel aardig en knap ^^
Marlies zegt: okey, dan kom ik morgen! Lena toch! Je hebt al een vriendje!
Lena zegt: Ik bedoel ook voor jou geak kiend! xD Ik ben blij met Frank xD
Marlies zegt: Oooww.. Ik beoordeel morgen wel even of hij leuk is xD Ik ga nu even leren.
Lena zegt: Okeey =) Je kunt het! Kusje<3 ly
Marlies zegt: Byee! ly(L)

En ja hoor *pling* Marlies meld zich af. Ik ging eventjes mijn mailtjes bekijken.
Nieuw bericht van Marlies:
Heey Meid!!
Ik vind het echt heel vervelend dat je in het ziekenhuis ligt :( Ik mis je!
Maar nu gaan we ons richten op de examens & jij ook op beter worden.
Ik beloof dat ik zovaak mogelijk langs zal komen!
Heel veel groetjes & Beterschap van mij, mijn ouders, mijn broer en van de meiden!!
LoveYou! Get Well Soon! <3
Kusje (K)


Met een big smile sluit ik mijn laptop af, typisch Marlies =)
'Waarom lach je zo?' Ik schrik op van de plotselinge vraag van Justin, de jongen die naast me ligt.
'Oo, een vriendin stuurde een leuke mail. Ze komt vandaag nog even langs.'
En zo raakte we weer een tijdje aan de praat totdat ik van de zuster wat slaap moest proberen te krijgen.
Ik wenste Justin welterusten en verliet het ziekenhuis opweg naar dromenland.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen