'Ik denk dat ik maar eens terug naar Hayley ga.' Fluisterde ik tegen Sam. Ze knikte. 'Slaapwel honey.' 'Slaapwel Sam.' Ik gaf haar een kus op haar wang en liep dan terug naar Hayley's kamer. Toen ik de deur opendeed zag ik dat Hayley al sliep. Ik kroop naast haar in bed, gaf haar een kusje op haar neus en legde me op haar schouder.

De volgende morgen werd ik wakker, maar Hayley lag niet meer naast me. Ik deed snel een t-shirt aan en liep naar beneden. Zac zat beneden in de zetel tv te kijken. Ik keek rondom me maar zag Hayley nergens. Ik liep de keuken binnen, maar daar stond alleen Jeremy die koffie probeerde te zetten. Hij zag er mij niet zo blij uit, dus ik liep terug naar Zac en vroeg waar Hayley was. 'Ze is naar de bakker.' Antwoordde hij. Ik zuchtte en ging naast Zac in de zetel zitten. 'Heeft ze geen briefje geschreven? Ze doet dat normaal altijd.' 'Ik heb niks gezien.' Antwoordde ik kort. 'Misschien lag het op haar kussen, maar is het ervan gevallen.' Stelde hij me gerust. Ik knikte instemmend en probeerde niet aan Hayley te denken. Maar zoals altijd, als ik probeer om niet aan Hayley te denken, verschijnt er wel een liedje van Paramore op tv. Zac lachte en deed of hij drumde, maar ik griste het bakje van de zetel en verzette de post. 'Hé, ik was daarop aan het drummen.' Protesteerde Zac. Ik lachte en duwde Zac weg die probeerde het bakje terug te nemen. 'Ik ben de gast, dus ik beslis naar wat we kijken.' Plaagde ik hem. 'Jij? Een gast? Je woont hier half.' Ik lachte. 'Was dat maar waar.' Mompelde ik. 'Geef je me nu nog dat bakje terug.' Drong Zac aan terwijl hij me in een houdreep probeerde te leggen. Ik spartelde zo veel ik kon. 'Nee! Niet doen!' Riep ik lachend. Op dat moment kwam Hayley binnen. Ik zag haar en riep: 'Hayley, help me! Zac probeert het bakje af te pakken!' Hayley lachte, smeet het brood op tafel en sprong dan bij mij en Zac in de zetel. 'Hé! Dat is niet eerlijk!' Riep hij toen Hayley me hielp. Ze duwde hem op zijn rug en hield hem stevig vast, maar hij kon toch weer ontnappen en vluchtte de keuken in. Hayley lag nog half op me en mjn t-shirt was deels naar boven gekropen zodat je een stuk van mijn buik zag. Hayley draaide haar zodat ze niet meer met haar rug op me lag, maar dat ze met haar gezicht naar het mijne lag. Ze schoof mijn t-shirt nog wat meer naar boven en kuste me op mijn borst. 'Goed geslapen?' Vroeg ze. 'Ja hoor, alleen jammer dat je weg was toen ik wakker werd.' 'Sorry Amy, ik had gehoopt dat je nog zou slapen als ik terug was. Er lag trouwens een briefje, heb je het niet gezien? Het lag op mijn kussen.' 'Ik denk dat het gevallen is, want het lag er niet meer.' Hayley knikte. Ze zette zich recht en keek me serieus aan. 'Amy, ik heb een vraagje.' Zei ze. Ik keek haar verbaasd aan en zette me nu ook recht. 'Wat is er?' Vroeg ik bang om slecht nieuws te krijgen. 'Misschien is dit iets te vroeg, maar over 4weken vertrekken de jongens en ik op tour voor 2maand en ik vroeg me af of je misschien zin had om mee te gaan.' Mijn bange gezicht veranderde naar een lach en ik klom op Hayley's schoot. 'Natuurlijk wil ik dat.' Fuisterde ik in haar oor. Hayley lachte en gaf me een knuffel. 'Weet je het zeker?' Vroeg ze. 'Tuurlijk liefje, waarom niet?' 'De pers zal te weten komen dat we samen zijn.' 'Daar hebben we het al over gehad, dat is niet erg.' 'En je school? Hoe doe je dat?' Vroeg ze lichtjes in paniek dat ik niet meekon. 'Maak je geen zorgen, ik regel wel iets.' Hayley lachte weer, keek even naar mijn lippen en kuste ze dan.

Reageer (2)

  • Square

    Leuk :D
    Maar als ze mee gaat moet ze het natuurlijk wel aan haar moeder vertellen :O

    1 decennium geleden
  • Waterfalls

    haha verder!! (sorry dat ik niet eerder een reactie had neergezet maar ik had geen zin om in te loggen XD)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen