*The Gazette* Please Love Me (3/..)
âUruha?â vraagt Ruki bezorgt en de badkamerdeur gaat verder open. âIk schrok.â Grinnik ik en blijf lekker op de grond zitten terwijl het water op mijn hoofd valt. âSorry.. maar..?â ik laat Ruki zijn vraag niet afmaken en zeg knikkend; âIs goed.â Ik kijk even naar Ruki en hij kijkt me verbaasd aan. Dan glimlacht hij blij en knikt. Ik zie hoe hij de badkamer in komt lopen, de deur sluit en de spiegel droog veegt van de condens. Ik spoel de shampoo verder uit mijn haren en ik hoor Ruki zachtjes neuriën. Ik glimlach blij en zet dan de kraan uit. Ik pak een handdoek, sla die om mijn middel en stap dan de douche uit. Ruki kijkt verbaasd om, glimlacht dan en ik pak een handdoek om mijn haren een beetje te drogen.
âRuki! Uruha!â Aoi zijn stem klinkt door de kamer heen en ik en Ruki kijken beide naar de badkamerdeur. We zeggen beide niks en ik hoor dat Ruki met moeite zijn lachen in houd.
âRuki! Uruha!â Aoi zijn stem klinkt door de kamer heen en ik en Ruki kijken beide naar de badkamerdeur. We zeggen beide niks en ik hoor dat Ruki met moeite zijn lachen in houd.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
verder
1 decennium geledenSnel verder!!!
1 decennium geleden