A new begin
je zit op de bank tv te kijken als je moeder vraagt:'kristen ga je naar school je zegt ja mam en je staat op en zet de tv uit en zegt je moeder gedag en gaat naar school als je daar aangekomen bent ga je naar de les. Als de bel gaat is het alweer pauze.je gaat naar de aula waar je vrienden zitten, ze heten rosa danny rosanne jamie en jasper. je gaat zitten en pakt wat drinken en praat gezellig met je vrienden. Als de bel gaat loop je weer naar de volgende les en zo gaat de rest van de dag door. Als de laatste les is afgelopen loop je naar de kapstok pakt je jas en je loopt naar de fietsenstalling en gaat naar huis als je daar bent aangekomen pak je wat drinken en ga je aan je hw als dat af is ga je even achter de computer om te kijken of iemand online is maar je ziet dat niet niemand online is en ga je maar op zoek naar wat informatie.
* tijdsprong*
het is al avond en je ouders zijn inmiddels terug van hun werk je moeder roept je en je loppt naar beneden ze zegt : kristen we moeten praten. Ik en je vader hebben een baan aangeboden gekregen in londen die we graag willen aannemen en dus eigenlijk naar londen willen verhuizen.'je staart je moeder met open mond aan en je zegt en mijn vrienden dan daar moet ik wel afscheid van kunnen nemen je moeder sust je en zegt natuurlijk kan je gewoon nog afscheid nemen van je vrienden we vertrekken over 4 dagen.
ik wil 5 reacties voordat ik verder ga met mijn story
Reageer (4)
oke super leuk
1 decennium geledenCool
1 decennium geledenjah kan maar ik wil 5 reacties van verschillende mensen:p
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geledenhij lijkt me leuk
xxx<3 ( ik kan ook 5 reactie schrijven zo dat je verder gaat )