# 1
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Ik zal niet zo'n hele lange reactie als Jasey gaan schrijven
1 decennium geledenMaar wel een leuk verhaal, wel snel verder schrijven hé?
Dan ga ik nu maar Bio maken, en laat ik jou in de steek totdat je een nieuw hoofdstuk hebt
Ik ga een lange reactie schrijven
1 decennium geledenSamen met rian laden we alle spullen uit de auto in ons nieuwe huis
Ik wil ook met Rian in één huis wonen!
‘het is wel mooi geworden, hè sis?’ hij kijkt me grijnzend aan. ‘het is super broertje, maar ik heb best wel honger,’ zeg ik en mijn buik begint meteen te knorren. ‘ik eigenlijk ook wel,pizza?
DUUH! what else?
de volgende morgen schrik ik wakker van een kussen dat recht tegen mijn gezicht aan knalt. Ik spring overeind en zie Rian grijnzen. ‘good morning sunshine, het werd eens tijd dat je opstond,
PILLOWFIGHT!
Ik kies voor licht geel en rian kiest voor saai wit.
Boring!!!
Thuis beginnen we eerst met mijn kamer te verven. Ik heb net mijn oude kleren aangetrokken als de bel gaat. Ik loop naar de deur en maak hem open. daar staat een grote jongen. Ik herken hem aan Alex, een vriend van Rian.
kwijl, kwijl
hij was nog steeds bezig met het proberen van de pot verf open te maken. Ik loop naar de pot verf toe en duw rian weg. Hij valt op de grond en ik moet lachen. ‘kijk maar hoe de pro het doet,’zeg ik en ik maak het blik met gemak open. ‘maar Rian toch, je zusje is gewoon sterker dan jij.’ Zegt Alex grijnzend.
Duuh,, Emma sport dan ook wel héél vaak
‘ik ga niet,’ roepen Alex en ik tegelijk en Rian kijkt ons zielig aan. ‘je weet dat dat niet helpt en ga nu maar de deur open doen,’ zegt Alex gemeen.
Bij mij had het wel gewerkt
Zodra Rian in binnen komt lopen beginnen we hem de beschilderen. Snel pakt hij ook een roller en neemt zijn wraak. Ik wil snel wegrennen maar knal tegen iemand op die in de deuropening staat. Ik had hem nog niet gezien. Ik kijk omhoog en zie Jack. Hij kijkt grijnzend naar me. ‘ook hallo’ zegt hij droog.
BAM! love at first sight
Maar terwijl ik weg wil lopen pakt Jack me vast zodat ik niet weg kan lopen
yeah, that's right, give her a HUGE hug
Blijkbaar was ik niet de enige want de volgend morgen werd ik wakker en kwam ik erachter dat ik tegen Alex in slaap was gevallen en dat Zack tegen mij aan in slaap was gevallen.
STAPELEEEEEEN!
SUPER eerste hoofdstuk!
snell ferder