Hayley en ik liepen meteen naar boven. Ik zette me op haar bed en zij ging op mijn schoot zitten. 'Ik vraag me af wat Sam en Josh nu aan het doen zouden zijn.' Zei Hayley. 'Waarschijnlijk hetzelfde wat wij zullen doen.' Antwoordde ik lachend. Hayley lachte schattig terug voor ze haar lippen op de mijne drukte. Hayley duwde me neer op haar bed en kuste me een paar korte keren. 'Zouden ze sex hebben?' Vroeg ze plots. Ik zuchtte. 'Liefje, ik ken Sam. Ze wil geen sex hebben als ze nog maar net met iemand samen is.' 'Weet je het zeker? Het is niet zomaar een lief, het is nog altijd Josh Farro van Paramore.' 'Hayley, vertrouw me nu maar. Ze zullen geen sex hebben. Het maakt Sam niet uit met wie ze samen is. Het is te vroeg. En als je me niet gelooft zullen we over een uur eens gaan kijken.' Hayley lachte. 'Ik geloof je wel, maar ik wil wel eens gaan kijken.' Ik lachte nu ook. 'Als je dat zo graag wilt, zullen we dat wel doen. Maar nu wil ik dat je zwijgt en me kust.' Ze lachte. 'Graag zelfs.' Fluisterde ze waarna ze haar zachte lippen op de mijne drukte. Hayley zat op haar knieën over me heen gebogen en ik legde mijn handen op haar heupen. Haar mooie haren vielen voor haar gezicht. Ik legde die aan de kant en trok Hayley zachtjes tegen me aan. Haar handen gleden onder mijn t-shirt en ze schoof het over mijn hoofd uit. Ze bekeek me van top tot teen. 'Je bent mooi.' Fluisterde ze. Ik lachte. 'Neen liefje, jij bent mooi.' Fluisterde ik terug. Hayley streelde met haar hand langs mijn wang en drukte dan zachtjes haar lippen op de mijne. Mijn handen gleden nu ook langzaam onder haar topje en even later lag het samen met mijn tshirt op de grond. Hayley kuste me kort op mijn borst. 'Is er al een uur voorbij?' Vroeg ze plots. 'Straks denk ik nog dat je liever ziet wat Sam en Josh doen dan dat je bij mij bent.' Lachte ik. 'Tuurlijk niet liefje, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. En daarbij als ik ga kijken wat ze doen, wil ik dat je meegaat.' Fluisterde ze terwijl ze me weer zachtjes op mijn borsten kuste.
Ik lag op Hayley's schouder te slapen. 'Liefje, wakker worden. We gaan bij Sam en Josh gaan kijken.' Fluisterde Hayley na me te hebben gewekt met een klein kusje. Ik gromde iets onverstaanbaars en sloot mijn ogen. 'Kom nou, je hebt het beloofd.' Maar ze kreeg geen reactie. 'Anders slaap ik wel in Taylor's kamer en stuur ik hem naar hier.' Ik schoot geschrokken recht. 'Als je dat doet, ga je eraan.' Zei ik terwijl ik Hayley een klein duwtje gaf. 'Je was schattig toen je sliep.' Fluisterde ze toen we voor Josh zijn deur stonden. Ik lachte. 'Jij bent altijd schattig.' Fluisterde ik terug waarna ik haar een klein kusje gaf. Hayley legde haar armen om mijn middel en duwde me al kussen tegen de muur. Ze lachte luid toen ik mijn hand op haar borst legde. 'Shht, het is twee uur 's nachts. Straks worden ze nog wakker.' Fluisterde ik. 'Dan moet je dat maar niet doen.' Plaagde ze me. Ik stapte achteruit en gebaarde dat ik terug wegliep. 'Amy!' Riep ze. Ik liep meteen naar haar toe en legde mijn vinger op haar lippen. 'Ik zei je toch dat je stiller moest zijn.' Fluisterde ik. Ze knikte. 'Sorry.' Ik drukte mijn lippen zachtjes op de hare en duwde haar weer tegen de muur. Ik stond dicht tegen haar aan. Hayley kuste me nog een paar korte keren en vroeg dan: 'Gaan we nog naar binnen?' Ik knikte lachend. Ik stapte opzij zodat ze kon passeren en wwe legden samen onze hand op de klink. Voorzichtig opende we de deur. Sam sliep, zoals altijd, in haar bh en een slipje. Ze lag met haar hoofd op Josh zijn lichtjes gespierde lichaam en Josh zijn arm lag beschermend om haar heen. 'Ze hebben wel weinig kleren aan.' Fluisterde Hayley. Ik lachte. 'En wij dan, we hebben even weinig aan als Sam.' 'Sam is eigenlijk ook wel nog mooi. Heb je ooit een crush op haar gehad?' 'Gaan we het daar alsjeblieft niet nu over hebben?' Hayley knikte. We keken nog even naar hun en net toen ik terug naar buiten ging merkte ik dat Sam wakker was. Ik zei niks tegen Hayley en keerde met haar terug naar haar kamer. 'Liefje, ik ga even naar het toilet.' Fluisterde ik. Ze knikte, gaf me een kusje en kroop ondertussen terug in bed. In de plaats van naar de badkamer te gaan, sloop ik terug naar Josh zijn kamer. Ik opende weer voorzichtig de deur en stapte naar binnen. 'Ik weet dat je wakker bent, Sam.' Fluisterde ik bijna onhoorbaar. 'Wat deden jullie hier?' Vroeg ze terwijl ze voorzichtig uit bed kroop. Ik lachte en vertelde alles snel.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen