De eerste bekende gezichten komen binnen en de eerste drankjes gaan over de bar.Misa en ik dansen zo als altijd, we deden ons best om de mannen te vermaken en Vulture niet kwaad te krijgen.Om elf uur komen de grapjassen binnen die Misa en ik vrezen.'LC!' Ik draai me dansend om naar Vulture en kijk hem aan.Hij reikt zijn hand aan die ik aan neem en wordt door hem van de bar getild en op de grond neer gezet.'Breng dit naar tafel zeven'. Zegt Vulture en geeft me een dienblad aan.Ik knik en loop weg.Gelukkig hoefde je tijdens het lopen niet te dansen..zou ook niet weten hoe je dat wilt doen.Bij tafel zeven zie ik de man zitten die me al vaker had 'gereserveerd'.'Flynn'. Zeg ik en glimlach naar hem.Hij kijkt op en glimlacht terug.'Hey meisje'. Hij noemde me altijd 'meisje' al wist hij mijn naam.Hij was alleen, totaal alleen.hij had niemand meer.In de tijd dat hij hier kwam hebben we elkaar leren kennen en zo gebeurde het dan ook wel eens dat we seks hadden.Eigenlijk zonder dat iemand het weet hebben we een vriendschap opgebouwd en vertrouwen we elkaar alles toe.Flynn weet ook waar ik in beland ben, maar ik heb hem gesmeekt niks te doen.Waarom weet ik niet, ik wil heel graag terug naar mijn familie en vrienden, maar dan verlies ik Misa, misschien hem, de andere meiden die door loverboys zijn 'getroffen', zelfs Vulture zal ik gaan missen en vooral Dash.Dash was mij dierbaar geworden in de tijd dat ik bij hem ben en dit voor hem doe.Ik was bang geworden voor het normale leven, ik wist niet of ik dat nog aan kon en of ik het nog wilde.'Zal ik je vanavond redden?' Vraagt Flynn zachtjes en kijkt me aan.Met een lege blik kijk ik terug en knik dankbaar.'Je bent mijn redder in nood.Ik zal kijken of ik je een drankje kan smokkelen'. Lach ik zachtjes en loop terug naar de bar waar ik het dienblad neer zet en Flynn's naam in een boekje schrijf.Het was een boekje waar namen in kwamen te staan met wie je seks hebt gehad, of kostelijk hebt vermaakt zonder seks te hebben gehad en hoeveel je had verdient.

Reageer (2)

  • Hopefulness

    Eng dat ze dat moet opschrijven o_o
    Maar Flynn is een awsome naam :3
    en ik vind dit spannend o_o
    En nu ben ik heel erg hyper...
    HEEL HYPER WOO!
    Volgende<3

    1 decennium geleden
  • Theartoflife

    hoezo moest ze dat opschrijven?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen