'Amy, ik ben zo blij dat je Hayley en de jongens hebt leren kennen. Josh is echt zo lief.' Riep Sam terwijl ze in mijn armen vloog. Ik grinnikte. 'Ik ben ook blij voor jouw.' 'Hey, wat is er?' Vroeg ze toen ze zag dat ik had gehuild. 'Och, niks.' Mompelde ik. 'Ze heeft toch niet... neen toch?' Vroeg ze half geschrokken. Ik schudde mijn hoofd. 'Het is echt niks.' 'Weet je het zeker?' 'Ja hoor.' Sam gaf me toch een troostende knuffel en kuste me op mijn hoofd. Ik lachte flauwtjes en zag Simon en Jhon in onze riching lopen. Simon keek me eerst bezorgd aan, maar herinnerde zich dan Hayley. 'Wat is er met jouw, heeft je droomvrouw het soms uitgemaakt?' Vroeg hij jaloers. 'Ga naar huis, Simon!' Zei Sam kwaad. Jhon ging naast ons staan en legde zijn hand op mijn schouder. 'Gaat het, Amy?' Vroeg hij me. Ik knikte lichtjes en legde dan weer mijn hoofd op haar schouder. Ik keek naar de zwarte tourbus en zag dat Hayley net van plan was om terug op te stappen. Ze keek nog even achterom en toen ze me zag kijken maakte ze een hartje van haar handen. Ik lachte flauwtjes en maakte haar duidelijk dat ik ook van haar hield. Sam zag naar waar ik keek en liet me terug los uit haar greep. Ze nam mijn hand vast en trok me mee terwijl ze naar de zwarte bus liep. Hayley was in middels al opgestapt en toen we naast de bus stonden zag de chauffeur mij nog net voor hij de deur dichtdeed. Hij lachte vriendelijk naar me en liet mij en Sam op de tourbus stappen. Taylor zat op een stoeltje aan de zijkant en hij lachte verleiderlijk naar me. Ik negeerde zijn gestaar naar mijn borsten en liep meteen door tot ik achter Hayly stond. Sam was ondertussen naast Josh in zijn bed gekropen en had hem wakker gemaakt met een zacht kusje op zijn lippen. Ik legde mijn armen om Haley's middel en toen ze zich verbaasd wou omdraaien, kuste ik haar in haar nek. Ze draaide zich snel om en duwde me tegen haar aan. 'Ik wil morgen niet bij je zijn, ik wil nu bij je zijn.' Fluisterde ze in mijn oor.' 'Kan ik niet gewoon mee naar het intervieuw?' Vroeg ik toen ik mijn hoofd op haar schouder legde. 'Ik wou van wel, maar wat zal die reporter dan niet denken? Ze zal zeker vragen wie je bent.' 'Dan zeggen we dat ik een vriendin van jouw en de jongens ben.' 'En dat zal de reporter opvatten als: één van de jongens heeft zijn 19-jarige liefje meegebracht. Dat kunnen we gewoon niet doen, Amy.' 'En wat als ik meega en ik wacht buiten?' 'Wil je dan echt zo lang alleen buiten staan?' 'Wat als ik nou meega? Dan kan ik daarna nog even bij Josh zijn en is Amy niet alleen.' Stelde Sam plots voor. 'Zou je dat echt willen?' Vroeg Hayley. 'Tuurlijk, waarom niet.' Hayley liet me even los en gaf Sam een knuffel. 'Dat zou fantastisch zijn.' Zei ze. 'Hey, dat is wel mijn lief hoor.' Zei Josh plagerig toen hij uit zijn bed stapte. Sam draaide zich om en gaf hem een klein kusje. 'Amy en ik gaan mee naar het intervieuw en daarna kan ik nog wat bij jou blijven.' Fluisterde ze. 'Waarom blijven jij en Amy niet gewoon slapen?' Vroeg hij terwijl hij Sam naar zich toe trok. 'Omdat niemand ons had uitgenodigd.' Fluisterde ze vlak voor haar lippen de zijne raakten. 'Dan doe ik dat nu.' Zei hij waarna hij Sam's lippen kuste. Hayley nam me terug vast en trok me tegen haar aan. 'Wil je dat, Blijven slapen?' 'Ieuw, neen. Ik haat je. Ik zou nog niet eens in jouw buurt willen zijn.' Antwoordde ik sarcatisch. Hayley bleek het niet door te hebben en keek me geschrokken aan. 'Dat was sarcatisch, liefje.' Zei ik met een ondeugend lachje. Ze keek me opgelucht aan en kuste me kort. Ga nou maar eerst naar je moeder, ze staat nog altijd op je te wachten.' 'Oh neen, ik was dat totaal vergeten!' Ik gaf Hayley nog een kusje en liep meteen naar buiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen