'Vanavond half 2 sta ik hier, niet eerder'. Zegt hij en blijft door de vooruit kijken.Ik knik, twijfel even, maar stap dan snel uit.De vraag die in mijn hoofd hing, propte ik ver weg en loop het café in.Vulture, de baas van dit café, komt naar me toe en drukt een zoen naast mijn mond.Hij was een pervers en agressief mannetje.'Half 2'. Zeg ik en Vulture knikt.'Dan zorgen we dat iedereen om 1 uur de tent uit is'. Grijnst hij naar me.Vulture loopt terug naar de bar en ik loop met rillingen door mijn ruggengraat naar de kamer waar ik mijn spullen mocht laten en waar vaak ook seks was.Even kijk ik door de kamer heen en zie Misa aan de andere kant van de kamer.Lichtjes steek ik mijn hand naar haar op en ze komt mijn kant op.'Hey.Het wordt oppassen vanavond.Vanavond komen die gasten weer die het leuk vinden om ons op scherven te laten dansen'. 'Ja en andere dingen'. Zucht ik en zou snel iemand moeten vinden voordat zij mij zouden vinden.Misa knikt en loopt de zaal weer in.Ze zat al acht jaar hier, op haar 15e was zij hier terecht gekomen door haar loverboy.Misa vertelde me dat hij was opgepakt toen hij zijn nieuwe slachtoffer ging halen.Helaas voor haar was zij hier en viel ze in de handen van Vulture.Vulture kon aardig zijn, hij was een beetje als Dash.Althans dat vond ik.Dash was dan aardig voor en tegen me, maar kon de andere keer te ruw zijn.'LC!Schiet eens op ja!' Hoor ik uit de bar en schrik op.Snel gooi ik mijn spullen neer en loop de bar in.Met behulp van een stoel en Vulture klim ik op de bar en voel me even onzeker op mijn schoenen.Misschien dat ik ze uit zou kunnen krijgen als het druk is en we ook moeten bedienen.

Reageer (2)

  • Hopefulness

    Vulture vind ik een stoer naam o_o Maar ik vind hem eng x'D Ik stel me zo'n groot man voor met een kut kop x'D Of ene met de haren zoals Hidan en dan in het zwart x'D
    Snel verder lovey<3

    1 decennium geleden
  • Theartoflife

    ehm.. *reactie* ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen