Hayley was in slaap gevallen en lag met haar hoofd op mijn schoot. De stem van mijn leerkracht geschiedenis galmde door de bus. 'Over een kwartiertje zijn we terug thuis. Gelieve weer wakker te worden en jullie schoenen aan te doen.' Ik kuste Hayley zachtjes op haar mond en plots trok een arm me dichter naar zich toe. 'Ben je wakker?' Fluisterde ik. 'Zou ik je kussen en naar me toe trekken als ik sliep?' Plaagde ze me. 'Ik zie je daar nog toe in staat.' Lachte ik. Ze knikte en gaf me gelijk. 'Ik hou van je.' Fluisterde ze in mijn oor. Ik lachte even en drukte dan mijn lippen liefdevol op de hare.
Bij de aankomst had Hayley haar trui weer aangedan om niet te veel op te vallen. De zwarte tourbus parkeerde net achter een gebouw en Hayley en ik liepen snel in die richting. Plots werd ik tegen gehouden. 'Ik sta hier hoor, Amy.' Hoorde ik mijn moeder zeggen. Ik draaide me om en zei: 'Ik kom er meteen aan, ik moet juist nog iets regelen.' Ik draaide me weer weg en liep samen met Hayley naar de tourbus. Ik zag Jeremy uit de bus komen en toen hij ons zag, liep hij naar ons toe. 'Hey Hayles en Amy. Jullie zijn toch niet betrapt hoop ik.' 'Neen, alleen Lisa van mijn klas wist het. Maar ze zal niks zeggen hoor.' Zei ik. 'Ik hoop het maar, anders hebben we een serieus probleem.' 'Maak je toch niet zo druk, het komt heus wel in orde.' Ze Hayley met een schattig lachje. Ik keek in Hayley's ogen en staarde dan naar haar lippen. Ze keek ook naar mijn lippen en lachte nerveus. Ik legde mijn armen om haar middel en trok haar naar me toe. Hayley legde sierlijk haar armen om mijn nek en keek even verlegen naar de grond. Hoewel we nu al een tijdje samen waren, het bleef toch raar als je erbij nadacht dat ik, een simpel meisje van 19, samen was met de mooie getalenteerde Hayley Williams van Paramore. Ik keek ook even naar de grond en toen ik terug opkeek zag ik Hayley's zachte lippen dichter komen. Ik sloot mijn ogen en proevde Hayley's heerlijke lippen. Na die heerlijke kus drukte ze haar wang tegen de mijne waardoor ik haar hoorde grinniken. Ze legde haar hand op mijn wang en fluisterde: 'Je hebt zachte wangen.' Ik grinnikte. Ze streelde me over mijn wang en gaf er een kusje op. Ik lachte en legde ook mijn hand op haar wang. Jeremy lachte om dit beeld en liet ons dan alleen. Hayley lachte weer verlegen en kuste me opnieuw. Ze kuste me nog eens en nog eens, maar toen fluisterde ik: 'Liefje, ik moet even terug naar mijn klas. Ze zullen ons zo meteen weer tellen om te zien of we er allemaal zijn.' 'En je moeder? Ze zal je niet weer laten gaan.' 'Dan spreken we toch straks af?' Hayley haar lach verdween. 'Wat is er?' Vroeg ik verbaasd. 'Ik.. ik kan straks niet. De jongens en ik hebben straks een intervieuw.' Zei ze. 'Oh.. En duurt dat lang? Misschien kunnen we daarna nog even afspreken?' ‘Ik vrees ervoor, liefje. Het zal nogal laat zijn. Het spijt me, Amy.’ Ik knikte verdrietig en keek naar de grond. Hayley streelde me over mijn wang. 'Het geeft niet, liefje. Ik zie je later nog wel.' 'Oké..' Zei ik met schorre stem. Hayley trok me nog eens dichter tegen zich aan en kuste me kort. 'Ik hou van je.' Fluisterde ze in mijn oor. Ik glimlachte flauwtjes. 'Ik ook van jouw.' Zei ik terwijl ik de tranen in mijn ogen voelde prikken. 'Neen liefje, doe dat niet. Ik wil niet dat je weent. Ik kom morgen wel even langs.' Ik legde mijn hoofd op haar borstkas en werd terug rustig van haar hartslag. Ze veegde mijn tranen weg en gaf me een kusje op mijn neus. Ik lachte kort en keek in haar ogen. 'Niet meer huilen, liefje.' Fluisterde ze waarna ze me nog eens kuste. 'Beloof je dat je morgen komt?' Vroeg ik met een klein lachje. 'Voor jouw, alles.' Antwoordde ze. 'Bedankt.' Ik kuste haar nog een paar keer en keerde dan terug naar mijn groep.

Reageer (1)

  • Square

    Aw, schattig ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen