Foto bij Chapter 8. Like you've never said anything

Het voelt alsof gisteravond een gewone avond was. Dat er niks is gebeurt. Dat ik haar nooit heb geprobeerd te kussen. Dat ze nooit iets tegen me heeft gezegd. Ik probeer me haar stem te herinneren, maar het geluid vaagt elke minuut meer weg. En het nummer van Mystery speelt zich elke keer harder af in mijn hoofd. alsof het me iets wilt zeggen. 'Justin, je hebt een concert vanavond. dat weet je toch?' roept iemand. Ik knik lusteloos. Misschien kan het concert me een beetje oppeppen.

I wish we had another time
I wish we had another place
But everything we have is stuck in the moment
And there's nothing my heart can do
To fight with time and space cause


'I'm still stuck in the moment with you,' zing ik, en ik meen het ook echt. Ik kan gisteren niet uit mijn hoofd krijgen. Ik zwaai nog even en zet een fake smile op. Daarna loop ik het publiek af, weg van de gillende fans. Ik loop naar mijn kleedkamer. 'Kan ik iets voor je doen?' slijmt een meisje. 'Ehm, kun je Faith zoeken? Dat is het meisje dat met een pittbull hier ergens rondloopt.' Het meisje knikt en loopt de kamer uit. Ik veeg het zweet van mijn hoofd met een handdoek. Er wordt zacht op de deur geklopt. 'Binnen.' Faith loopt met haar hoofd naar beneden naar binnen en gaat op de bank zitten. Het blijft even doodstil. Ik sta op en ga voor haar zitten. 'Het spijt me van wat er gisteren gebeurde.' Ze weigert me aankijken. 'Alsjeblieft, ik wil het goedmaken!' Ze kijkt me nog steeds niet aan. dan zie ik haar lippen heen en weer bewegen. haar stem wordt een beetje harder en ik hoor een soort melodie. 'Oh, but don't fall in love. Don't fall in love with me,' fluistert ze. Ik herken het. Het zijn de laatste woorden van het nieuwe nummer van Mystery. Ik til haar kin op zodat ze me recht aankijkt. 'I'm sorry, I think it's too late,' en ik kijk haar schuldig aan. Haar groene ogen zitten nog steeds vol met verdriet en angst, en ze staren mij verwijtend aan. Opeens springt ze op en rent weg. 'Wacht!' roep ik maar ze is al uit het zicht. Ik verberg mijn hoofd in mijn handen. Wat doe ik fout?

Reageer (6)

  • Cieltje

    Super suuz xxx(H)

    1 decennium geleden
  • DopeShit

    SUPER-DE-PUBER-SNEL VERDER! xd

    1 decennium geleden
  • Iheartcalum

    SNEL VERDER!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Amalakadama

    omg- zo mooi.... maar het duurt te lang(huil)(huil)(huil) xxxxx!!!
    :9~:9~(H) LOVE IT

    1 decennium geleden
  • Catharina8

    SNEL VERDER!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen