Ik voel dat hij voor de kast staat maar weg loopt als de voordeur opengaat.Opgelucht zucht ik uit en klim de kast uit en loop voorzichtig de woonkamer in waar ik Dash zie staan.Ik loop door naar onze slaapkamer waar ik Nena ook weer aantref en trek haar mee.Stil zonder al teveel geluid te maken laat ik zie waar wat is en leg haar uit niet te veel tegen te stribbelen bij Ramon.'LC'. Ik draai me om naar de deur en zie Dash staan.Ik loop naar hem toe met een kleine, bijna onzichtbaar, glimlach en ga voor hem staan.Zijn hand pakt mijn kin vast en trekt me naar zich toe en zoent me.'Vanavond sta je gewoon weer op de bar, en durf niet weer te vallen'. Gromt hij naar me.Ik kijk even weg, ik wilde niet nu na een dag al weer meteen op de bar staan, ik kon nu nog amper normaal ademen.'Ma-'. De klap in mijn gezicht liet me schrikken en ik pak mijn wang vast.Ik kijk met wijde ogen naar Dash die zijn hoofd schud en me aan mijn arm ruw mee trekt naar keuken.Uit de half loshangende koelkast pakt hij een ijszak en duwt die tegen mijn wang aan.'Ik zou je mond maar eens houd.Ik heb er al voor gezorgd dat je daar mag zijn, je hebt het beter dan sommige, maar misschien laat ik dat wel niet meer toe zodra we naar een ander pand gaan'. Sist hij naar me terwijl zijn lichaam tegen die van mij aandrukt en me tegen het aanrecht aandrukt.Ik knik en laat de ijszak zakken.'Sla me niet meer in mijn gezicht'. Zeg ik zacht en kijk in zijn ogen.Zijn hand op mijn kin draait mijn gezicht en hij drukt er een kus op.'Waarom?Er is niks van te zien'. Grijnst hij en ik voel zijn handen onder mijn shirt.'Ga je klaarmaken, en ben snel'. Dringt hij me op en duwt me de keuken uit.Ik snel naar de badkamer en kleed me razend snel uit en spring onder de douche.Toen ik hier voor het eerst was, was ik langzaam, ik stond er net onder of ik werd er onderuit getrokken, afgeranseld en toen snel gedroogd en aangekleed.In de tijd dat je hier gevangen zit leer je hoe en wat je moet doen.Met twee minuten onder de douche gestaan te hebben spring ik er weer onderuit, droog me af trek een rokje aan, de stiletto's en een topje dat alleen om mijn borsten zat.Dan verwijder ik al het oude make-up en breng nieuwe op.Mijn haren steek ik wild op en loop de badkamer uit.In de woonkamer staat Dash al klaar met een jas voor mij die ik aan doe en dan vertrekken we naar het vreselijke café.

Reageer (1)

  • Theartoflife

    o_O ik geloof wel dat het een vreselijk café is. groetjes.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen