13 november 2009
Ik doe langzaam mijn ogen open en kijk hoe laat het is. Al 9 uur dan mogen we wel eens op gaan staan. ‘Yo Ash wakker worden het is 9 uur’. ‘Huh wat’. ‘Het is tijd’. ‘Ben al bezig’, ze gaat rechtop zitten en wrijft in haar ogen. Dan stapt ze haar bed uit en loopt naar de badkamer. Ik pak alvast wat kleren en krijg een smsje.

Zijn jullie al
wakker??
-JB

Jep we zijn
net wakker
zie jullie zo
X Lizz


Ik leg me mobiel weer neer en loop de badkamer in als Ashley eruit komt. Ik neem snel een douche en kleed me dan aan en doe mijn make-up. Om 10 uur zijn we helemaal klaar en gaan snel wat eten. Na het eten lopen we weer naar boven en na en kwartiertje word er op de deur geklopt. Ik doe de deur open en zie de jongens staan. ‘Hi, Ash kom je’. ‘Kom eraan’, we lopen naar beneden en buiten staat al een busje te wachten. ‘Kev waar heb je Danielle eigenlijk gelaten’. ‘Die is al in Ahoy met onze ouders’. ‘Ok’. Het busje begint te rijden en na een tijdje komen we bij Ahoy aan en stappen uit. Bij de ingang stonden al een hoop fans te gillen dus gaan we via de achter ingang naar binnen. We lopen naar binnen en zien het podium al. ‘Wow dat is groot’, zeggen Ashley en ik tegelijk. ‘Jep soms best vermoeiend met al het rondrennen’, zegt Nick. ‘Dat is te begrijpen’, zeg ik en ik kijk nog eens naar het podium. ‘Jullie weten nog niet wie er voor ons opent hè’, zegt Kevin. ‘Nee er staat surprise performer’, zegt Ashley. ‘Jullie gaan er nu achter komen want ze komt eraan’, Ashley en ik draaien ons om en zien dan Danielle en Miley aankomen. ‘Echt is Miley Cyrus jullie voorprogramma’. ‘Kijk nog eens’, ik draai me weer om en zie nu ook Demi. ‘Miley Cyrus en Demi Lovato’. ‘Ja’, zegt Nick. ‘Cool’. ‘Mega cool’, zegt Ashley. De meiden lopen naar ons toe en Danielle loopt meteen naar Kevin en geeft hem een kus en Miley doet hetzelfde bij Nick. ‘Jullie zijn Lizzy en Ashley denk ik’, zegt Miley en geeft ons allebei een knuffel. ‘Ja dat zijn wij’, zeg ik. ‘De jongens hebben het gister veel over jullie gehad’, zegt Demi en geeft ons ook een knuffel. ‘Leuk jullie te ontmoeten’, zegt Danielle en geeft ons ook een knuffel. ‘Ook leuk jullie te ontmoeten’, zegt Ashley. ‘Zo hebben jullie een beetje zin in vanavond’, vraagt Demi. ‘Nu nog meer dan eerst’, zeg ik. ‘Dat is mooi’. ‘JOSEPH’, we draaien ons allemaal om en zien Denise Jonas aankomen. ‘Someone is in trouble’, zegt Demi en kijkt lachend naar Joe. ‘Hoe vaak moet ik nog zeggen je troep op te ruimen in de kleedkamers’, zegt Denise als ze bij ons staat. ‘Sorry ik was het vergeten’. ‘Ja dat zeg je iedere keer’. ‘Ik zal er op letten’. ‘Dat hoop ik’, ze kijkt hem hoofdschuddend aan en draait zich dan naar mij en Ashley. ‘Jullie zijn vast Lizzy en Ashley’, we knikken allebei. ‘Leuk jullie te ontmoeten de jongens hebben het veel over jullie gehad gister’, ze geeft ons allebei een knuffel en loopt dan weer richting de kleedkamers.
‘Ok Kevin en Nick kunnen jullie iets meer naar de zijkant en Joe iets meer naar het midden’, roept een van de stagemangers. Het is ergens in de middag en de jongens zijn nog alles een beetje aan het doornemen voor vanavond en Ashley en ik zitten met de meiden te kletsen. ‘Hé Lizzy’, zegt Miley ineens. ‘What’s up’. ‘De jongens hebben het gister veel over jullie gehad maar ik snapte uit het verhaal dat jij tegen Joe aan knalde’. ‘Ja dat is nogal een lang verhaal. Mijn dag begon gister een beetje als een pokke dag. Ik weet niet of ze verteld hebben waarom’. ‘Noop daar hebben ze niks over gezegd’. ‘Ik heb nogal een moeilijke broer hij heeft ADHD en voor dat wij hierheen kwamen ging het fout hij werd weer pissig en wilde me gaan slaan, maar ik ben heel snel naar Ashley gegaan en daar ook gebleven’. ‘Slaat hij je normaal wel dan’. ‘Vroeger niet maar sinds een aantal jaar soms wel. Daarom was ik gister even naar buiten gegaan om bij te komen en toen liep ik vol tegen Joe op. Hij vroeg wat er aan de hand was en toen kwamen Nick en Kevin ook aanlopen omdat ze hem zochten’. ‘Heb je hun ook verteld van je broer’. ‘Ja, Joe vroeg eerst of het ging want ik keek blijkbaar niet zo heel erg vrolijk en toen vroeg Kevin het ook nog eens en toen heb ik het ze maar verteld. Ze reageerde er gelukkig normaal op’. ‘Dat is echt wat voor hun hoor ze willen dan meteen iedereen helpen’. ‘Ja, en ik vertelde toen dat ik dankzij Ashley altijd wel doorheen kom en toen ze mee gingen naar onze hotelkamer kreeg Ashley meteen een knuffel maar ze snapte het toen nog niet helemaal’. ‘Vind je het heel vreemd je krijgt ineens uit het niets een knuffel van een Jonas Brother’. ‘Je ging zeker meteen gillen’, zegt Demi lachend. ‘Gek genoeg niet’.’Hebben we nog wat gemist’, zegt Nick en onderuit gezakt met Kevin en Joe op een aantal stoelen zitten. ‘Niet echt hoor gewoon een beetje zitten kletsen’. ‘Wij moeten trouwens zo in lockdown meiden’, zegt Joe en kijkt op zijn horloge. ‘Ok is goed’. ‘Als jullie willen kunnen jullie met Danielle in het VIP gedeelde staan of op de plaatsen die op jullie kaartjes staan’, zegt Kevin als ze opstaan. ‘Echt’. ‘Jep’. ‘Super’. ‘Volg Danielle maar die weet waar jullie heen moeten’, ze geven ons een knuffel en Kevin geeft Danielle nog snel een kus en lopen dan met Miley en Demi naar de kleedkamers. ‘En Danielle hoe voelt het nou om met een Jonas verloofd te zijn’. ‘Ik wist eerst natuurlijk niet dat ze de Jonas Brothers waren maar het is wel cool. Ik had verwacht dat er een hele hoop haters zouden komen maar dat valt me nog mee’. ‘Dat komt omdat jullie super cute zijn samen dus daar valt ook niks aan te haten’. ‘Thanks’, we lopen verder tot het VIP gedeelte waar Denise en Kevin sr ook staan. Na een tijdje begint te muziek van Here we go again en komt Demi het podium op. Het publiek gaat helemaal uit zijn dak en als daarna Miley ook nog eens opkomt gaat het dak eraf. Als de jongens het podium opkomen en aankondigen dat Miley met ze mee gaat zingen beginnen Ashley en ik te gillen. Danielle kijkt ons lachend aan en doet dan ook mee.

‘In een woord awesome’. ‘Inderdaad het was geweldig’. ‘Dat is in ieder geval duidelijk’, zegt Nick lachend. ‘Nu nog een aantal meet and greets en ik kan me bed in’, zegt Joe gapend. ‘Is het zo erg’, zeg ik lachend. ‘Nee dat niet maar ik ben nogal moe’. ‘Hoe lang blijven jullie hier eigenlijk nog’, vraagt Ashley. ‘Ehmm we zouden eerst morgen vroeg weg gaan omdat we een concert in België hadden maar dat is verplaats naar 28 november omdat er wat gebeurt was ofzo. Dus nu zijn we hier tot en met de 17e’. ‘Dat is nog 4 dagen, nice’. ‘Jep dus als jullie zin hebben kunnen we nog wat met zijn alle doen’. ‘Tuurlijk’. ‘Wij moeten alleen morgen wel naar huis’. ‘En waar is dat’. ‘In Amsterdam, hoezo’. ‘Misschien kunnen wij daar in een hotel en kunnen jullie ons Amsterdam laten zien, we zijn we vorig jaar ook geweest maar toen hadden we maar een halve dag om dingen te doen’. ‘Geniaal idee Joe’. ‘Dank je Kevin’. ‘Maar vind pap en mam dat ook goed’. ‘Dat zouden we even moeten vragen’, we lopen met zijn alle naar de kleedkamer waar Denise en Kevin sr. zitten. ‘Pap, mam’. ‘Ja Nicholas’. ‘De meiden moeten weer terug naar huis en wij hadden een vragen of wij dan in een hotel in Amsterdam kunnen slapen zodat we nog wat me ze kunnen doen’, zegt Joe en kijkt Denise poeslief aan. ‘Ik vind het goed hoor’, ‘Super, thanks mom’, ze lopen alle drie naar hun ouders en geven ze een knuffel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen