Ik hoor het hout breken en kijk op.Verslagen staat het meisje voor het raam met ijzeren spijlen ervoor.Snel spring ik aan de kant en zie Ramon binnen komen naar het meisje toe lopen.'Nena!Wat denk je dat je aan het doen bent?!' Schreeuwt hij naar haar en slaat haar in haar gezicht.Ik had medelijden met Nena, Ramon was ruw en trok zich niks van zijn vrouwen aan.Hij had Alodia vreselijk mishandeld en door de laatste keer is ze dood gegaan.Ramon was pissig, bloed link was hij geweest omdat ze was ontsnapt en de politie hem bijna te pakken had gehad.Alodia en Ramon zijn 's avonds thuis gekomen waar Alodia flinke klappen te verduren kreeg.Dash was er niet en ik kon niks doen, ik mocht niks doen.Die avond was ik bang en heb ik toe gekeken hoe Ramon Alodia doodsloeg, ik deed het niet uit vrije wil, hij was degene die me dwong.Het pijnlijke gegil van Alodia stopte na een kwartier en Ramon stopte met slaan toen hij zag dat ze niet meer ademde en liep weg.Ik ben naar Alodia toe gekropen, die tot een bolletje op de grond lag en kon het niet beseffen dat ze dood was.Ik heb haar in mijn armen genomen en wilde huilen maar het lukte niet.Het was ook die dag dat Ramon mijn onderarm brak omdat ik Alodia niet los wilde laten en niet met hem mee naar zijn kamer ging.'Ramon, hou op!' Roep ik maar druk me meteen tegen de muur aan en heb spijt van wat ik heb gezegd.Zijn woedende ogen stonden nu op mij gericht.Ik trek de deur open en ren de woonkamer in met Ramon achter me aan.Ik ren een kamer in waar ik eigenlijk niet mocht komen en verstop me in de kast.Niet echt een goed plan maar misschien had ik geluk.Mijn hart klopte zo hard dat het leek alsof hij eruit zou knallen.Ramon's voetstappen in de kamer maken me nog banger dan ik al was en kon alleen maar hopen dat Dash nu hier zou binnen komen.

Reageer (2)

  • Hopefulness

    Beste Star-chan,
    Hierbij krijgt u weer een nette reactie op uw geschreven verhaal. Mijn wensen zijn, dat u zo snel mogelijk verder gaat, aangezien ik verslaafd ben, nu al.
    Vriendelijke groet,
    xMo-chan BOEM

    1 decennium geleden
  • Theartoflife

    hee goed hoor! ik ben nieuwschierig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen