omdat Gill het vroeg

Deel 3

Bill:

Ik kijk de kamer even rond en begin te tellen.
Iedereen waaraan ik die vertel, verklaart me waarschijnlijk voor gek, maar ik ben een geestenmeester en ik ben nu mijn geesten aan het tellen.
‘Waar is die nieuwe?’ grom ik.
Mijn broer en ik komen in de problemen door haar en nu is ze er niet.
Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Ik sta voor de ingestorte deur van ons huisje. Ik kijk er verbaast naar en dan naar binnen.
Meteen herken ik de twee premiejagers Gustav en Georg.
Je kan maar beter meewerken, want ik en mijn vriend kunnen er persoonlijk voor zorgen dat je wordt gemarteld door de meest opgeleidde man van het land.’ sist een van de twee.
Ik word kwaad en storm naar de man het dichts bij mijn broer.
Ik heb mijn mes in mijn hand nog voor ik het zelf besef, staat er een enorme kras in zijn gezicht.
Ik grijp de arm van Tom vast en trek hem mee.
‘Waarom laat je die twee nu binnen?’ gil ik kwaad. ‘Iedereen ken hen toch?!’
‘Iedereen behalve ik!’ Ik draai met mijn ogen als Tom dat zegt.
‘Kom op, maken dat we weg zijn!’ roep ik. ‘Dit gaat onze dood nog eens worden.’
‘Stop dan met moorden!’ sist Tom kwaad.
Ik kijk hem zuchtend aan. Dit zegt hij zo vaak, maar hij snap niet dat ik overmeesterd kan worden door andere geesten van een andere geestenmeester als ik er zelf niet genoeg heb.
‘Je gelooft me toch niet!’ roep ik op mijn beurt.

Reageer (2)

  • Doomedlion

    awesome verhaal xD

    Snel verder, ik heb al een abo ^^

    1 decennium geleden
  • Atlantic

    Een geestenmeester, dat is ook eens iets nieuws! O ja, voor andere mensen ; Ik ben Gill van FxExG en heb de serie niet geschreven(A) Wat leuk , moorden omdat anders je zelf overmeesterd word muhahaaaaa , verder ^-^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen