'Weet je het zeker?' Fluisterde Hayley in mijn oor. 'Ja, ze zullen het echt niet merken. Tenzij dat je het niet wilt natuurlijk.' 'Tuurlijk wil ik wel, zotje.' Antwoordde ze waarna ze me een kus gaf. 'Oké, ik waarschuw je wel, er zijn een aantal Paramore freaks, dus best wel je kap aanhouden.' Hayley knikte, deed haar zwarte trui met kap terug aan en nam mijn hand. Ze was zenuwachtig, ik merkte het aan de greep van haar hand. Ze keek voorzichtig in mijn richting en toen ze zag hoe ontspannen ik erbij stond werd ze nog zenuwachtiger. Ik trok haar tot tegen me aan en fluisterde: 'Rustig liefje, je moet niet zenuwachtig zijn. Het komt wel goed.' Ze lachte flauwtjes. 'Ik weet het.' Bracht ze zuchtend uit. Ik lachte naar haar en drukte mijn lippen kort op de hare. Ik trok Hayley mee de bus op en niemand bleek het te merken. Hayley ging aan het raam zitten en ik ernaast. Ze deed het gordijn dicht en toen iedereen neerzat deed ze voorzichtig haar kap af. Ik keek haar verbaasd aan. 'Is dat wel een slim idee?' Vroeg ik. 'Maakt het uit? We zijn toch al vertrokken.' Ze deed nu ook haar zwarte trui uit en trok me naar haar toe. Ze lachte en kuste me kort. Ik legde mijn hoofd op haar schouder en nam haar hand vast. Hayley legde haar andere arm om mijn middel en liet haar hoofd rusten tegen het mijne. 2 andere mensen van mijn klas die naast ons zaten keken ons verbaasd aan. We hoorde wat gefluister en ik hoorde iets van Paramore. Hayley deed of ze het niet hoorde en streelde me door mijn haar. 'Je bent mooi.' Fluisterde ze in mijn oor. Ik ging rechtzitten en glimlachte. Ik drukte mijn lippen op de hare. 'Jij bent mooi, Hayley.' Fluisterde ik terug. Ik zag hoe de ogen van de mensen naast ons groeide van verbazing. Lisa kroop over de schoot van Laura om ons van dichter te bekijken. Ze zocht oogcontact met Hayley en toen ze die vond drong het tot haar door. Ik zag Lisa's blik en wenkte haar. Ze keek me verbaasd aan, maar kwam dan toch bij ons zitten. Ze keek subtiel naar Hayley, maar Hayley had het wel door. Ze glimlachte naar Lisa en zij lachte verward terug. 'Jij zit toch niet in onze klas?' Zei Lisa na een tijdje te hebben gestaard. Hayley grinnikte. 'Zeg ik het?' Vroeg ze mij. 'Nee, ik zal het wel zeggen.' Antwoordde ik lachend. 'Wat zeggen? Wat weet ik niet?' Hayley en ik keken elkaar aan en lachte. 'Als je belooft om het aan niemand te zeggen..' 'Ik beloof het!' Riep ze opgewonden. 'Dit is Hayley Williams van Paramore. Hayley is mijn lief.' Fluisterde ik. Lisa's ogen groeiden en haar mond viel open. 'Wat? Nee, dat kan niet.. of.. was zij dat dan die jouw kuste in het midden van het pleintje?' Hayley lachte. 'Inderdaad, dat was ik.' Zei ze. 'Wie heeft het allemaal gezien?' Vroeg ik niet zo op mijn gemak. 'Bijna iedereen van de klas. Ik denk zelfs dat er een aantal leerkrachten het ook zagen.' 'Damn,' Zuchtte ik. 'Hebben ze Hayley herkend?' Vroeg ik hoopvol. 'Er gingen geruchten dat het misschien Haley was, maar niks is zeker.' 'Oké. Lisa, als iemand je iets vraat, zeg dan dat het gewoon een meisje was dat ik kende.' Ze knikte en keek dan naar Hayley. 'Waarom zit je eigenlijk op de bus? De kans is groot dat ze je ontdekken.' 'Dat is een risico dat ik gerust wou nemen. Zolang ik maar bij mijn Amy kan zijn, is het goed.' Zei ze waarna ze me een kusje gaf. 'En dat zou ik dan niet mogen meenemen op de bus?' Vroeg ik lachend. Lisa moest ook lachen en zei: 'Ik snap wel wat jullie in elkaar zien. En Hayley, op jullie vorige concert wou ik jullie iets geven, maar ik kreeg de kans niet, dus misschien dat ik het eens aan Amy kan meegeven voor jullie?' Hayley lachte. 'Als je dat echt wil zal ik je niet tegenhouden.' Antwoordde ze. 'Bedankt.' Ik zag dat Lisa terug naar haar plaats wou gaan, maar iets hield haar tegen. Ze kroop snel even dichter bij Hayley, kuste haar op haar wang en ging toen weer op haar plaats zitten.

Reageer (2)

  • Square

    Haha, er zijn echt steeds meer mensjes die het te weten komen, ze kan het vast niet meer lang verborgen houden voor haar moeder xD

    1 decennium geleden
  • Prefect

    Ga verder.......................................................................................................................................sorry ik ben levenloos bezig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen