Friends& Enemies [5]
Deeeeeell 5 = De helft van 10 x) Owww Yeaaah <33
To Caspian.
{Hermelien pov}
'Misschien is het goed als jullie mee naar een vriend van ons gaan.' zei Susan, zij leek wel vriendelijk. Ik, Harry en Ron knikten direct. Die Bill zei wantrouwig:' En hoe heet die dan?' 'Bill, wat maakt dat nou uit?' vroeg zijn tweelingbroer Tom. 'ik mag het toch weten.' mompelde Bill als antwoord terug. 'Caspian.' zei Lucy , het kleinste meisje. 'We gaan wel mee.' zei ik snel. Peter knikte en zei geruststellend:' We bedoelen het niet gemeen. Jullie kunnen ons vertrouwen ,erewoord.' en stak zijn hand op. We gingen allemaal op weg, naar die Caspian.Ik fluisterde nog snel even tegen Harry:'En als ze slecht zijn, we kunnen ze toch aan.' 'Ach, ze zijn volgens mij niet slecht.' De wandeling duurde wel even. Ik herhaalde alle namen nog eens in mijn hoofd zodat ik ze niet zou vergeten. Bill,Tom,Georg,Gustav,Peter,Lucy,Edmund en Susan Na een tijdje kwamen we aan bij een gigantisch kasteel. Hij zal hier waarschijnlijk werkenAl direct kwam er een jongen buiten met langere bruine haren. Hij leek een tikje spaans. Wat is hij schattig!
{Susan pov}
Caspian kwam direct naar buiten en liep naar ons toe. 'Heey!' begroette ik hem. Hij grijnsde:' En de schoonheid is er bij!'Ik voelde dat ik begon te blozen. Edmund rolde met zijn ogen wat normaal was als ik en Caspian samen waren. Hij was geen liefde gewoon. 'Waarom is die bende mee?' vroeg Caspian aan Peter. 'Wel,'begon Peter,'Zij zijn hier net als ons geraakt. Ik en Lucy denken ervan dat ze door Aslan gestuurd zijn. Anders kan je hier niet komen.' 'Alleen als Aslan dat wilt.' vervolgde Lucy. 'Zo denk ik er ook over.' stemde ik mee in. Edmund liep naar de andere mensen. 'Dus, dit is Caspian.' zei hij terwijl hij naar Caspian wees.
Reageer (2)
Verder<33
1 decennium geledenWil je/jullie m'n verhaal ook lezn:$
Xx
Tom vind Susan leuk.
1 decennium geledenSusan vind Caspian leuk.
Hermelien vind Caspian leuk.
Hoe ingewikkeld.
xx.