Friends & Enemies[4]
Deel 4!
Gill ; Dankje trouwe lezertjes van A Whole new world Om naar me te luisteren x3
x
.
{Harry pov}
Het kleinste meisje wiegde even van links naar rechts en keek haar broers en zus vragend aan. Het leek haar niet honderd procent zeker het te vertellen. Het andere meisje, Susan was het , knikte. 'In Narnia!' zei ze enthousiast. 'In... wat?' vroeg Ron. 'Narnia.' herhaalde ze. 'En wat is dat?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Nou , een land natuurlijk!' zei Edmund. 'En nu zijn we er, bedankt.' zei die Bill sarcastisch,' Danke schön.' 'Wat?' vroeg Hermelien,' Dat is geen engels.' 'Neen , dat is Duits.' zei .. Georg. 'Dus jullie zijn Duits?' vroeg Susan. Die Bill knikte en vroeg arrogant :' Iets mis mee?' Susan schudde verschrikt haar hoofd. 'Wij ook niet.' zei Hermelien snel ,' Wij komen van Engeland, van onze school Zweinstein.' 'Dus daarom hebben jullie uniformen aan,' zei Edmund , de chagrijnigste Pevensie. Alhoewel , tegen mij, Hermelien en Ron was hij aardig. 'Wij komen ook van Engeland!' zei Peter , de grootste van de vier. Ik glimlachte :' Nou , toevallig!' Susan keek haar grote broer aan :' Naar Caspian met hun?' mompelde ze. Hij knikte. Wie zou die Caspian zijn?
Reageer (2)
Caspian is haar love.
1 decennium geledenPech Tom!
xx.
ik denk dat ik het wel weetxD
1 decennium geledensnel verder