Friends & Enemies[3]
Gister gemaakt nu erop.
Voor Evi ; Deze serie is van TWEE mensen x3
x
De naampjes ,, Jaja , bij een Peter pov hoort een Peterfoto , ^^
{Peter pov.}
Ze vroegen hoe we heetten. 'Ik ben Peter Pevensie,' zei ik dan maar,'Dit is mijn kleinste zusje Lucy , dat is mijn andere zus Susan en dit is mijn broer Edmund.' De "rapper" zat weer naar Susan te kijken. ik voelde een vlaag van woede door mijn lichaam Hij blijft van Suus af. 'Tom , mond toe! Het toch hier!' zei de arrogante jongen , Bill was het. Waarschijnlijk had hij soms net zo'n buien als Edmund. 'Je blijft van mijn zus af!' flapte ik er opeens uit. 'Ja!' zei Edmund direct. 'Nu geen ruzie, dat is het niet waard! We kennen elkaar niet eens!' zei de jongen met het ronde brilletje. ik merkte op dat hij een raar bliksemvormig litteken op zijn voorhoofd had. 'Gaan we hen allemaal mee naar Caspian nemen?' vroeg Lucy stilletjes aan me. 'Als hij die tweeling dan maar in de kerkers steekt.' zei Edmund. Ik probeerde serieus te blijven maar kon toch niet een grijns onderdrukken. 'Waar zijn we eigenlijk?' vroeg een jongen met langer, bruin, steil haar. Het leek een beetje op dat van Caspian. Alleen kon ik me niet meer herinneren dat hij nou Georg of Gustav heette.
Reageer (4)
Edmund bui. ><
1 decennium geledenxx.
hihi, ik ben verslaafd aan onze serie
1 decennium geledensnel verder Gill en ikzelf
oké ni zagen hé
1 decennium geledenik vind in ieder geval super.kunnen er nog een paar bij in de kerkers?
Peter foto!
1 decennium geledenLeuke serie.
xx.