het eerste deel van de serie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

deel 1^^
{Bill pov}

Voor me stond 5.000 man. Een flits verblindde me en ik werd achterover geslingerd. Met een klap kwamen ik en mijn band op de grond terecht. Iets verderop lagen nog een paar mensen : een meisje met een bos bruine krullen, een jongen met een rond brilletje en een jongen met knalrood haar. Aan de rand van het bos waar we terecht zijn, stonden nog vier anderen. De oudste van de vier vroeg: "Wie zijn jullie?""Gaat jou wat aan." bromde ik in een van mijn slechte buien.De jongste jongen( Het waren 2 jongens en 2 meisjes) keek me arrogant aan:' Weet je wel niet wie we zijn?!' Ik keek chagrijnig terug en zei: 'Niemand misschien, gewoon een slechte verbeelding.'De kleinste jongen greep naar zijn zwaard maar het oudste meisje hield hem tegen. 'Kun je het niet winnen van een meisje?' vroeg ik spottend.

{Hermelien pov.}

Oeps , hij wordt kwaad, ik zal maar zeggen wie wij zijn.. "Ik ben Hermelien Griffel." zei ik. "Dit zijn Harry Potter en Ron Wemel." De oudste knikte en wendde zich weer tot de anderen, waar nu iemand anders dan die brompot het woord nam.

{Peter pov} (Gill is blij^^)

Iemand die eruit zag als een rapper nam het woord:'Ik ben Tom Kaulitz, dit is mijn twin Bill, dat daar is Georg en dat is Gustav.' Susan knikte en Lucy greep mijn hand en fluisterde:'Die ene is eng!' Over wie Lucy het had zei kwaad:'Dat hoorde ik wel!'(Bill)

Reageer (2)

  • Pylae

    Waha xD.

    x.

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Peter! (flower)(H)
    Whiehiee. :)
    Ik ga snel verder lezen.
    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen