Chapter 7. Fallin' tears
Voorzichtig til ik Faith naar buiten, weg van de drukte. Buiten is het donker en de maan is voor de rest het enige dat het park verlicht dat verderop ligt. Ik ga op een bankje zitten en laat Faith op mijn schoot zitten. Haar ogen zijn rood en een beetje dik en het knipperen van haar ogen en haar ademhaling die over mijn borst streelt is het enige waardoor ik weet dat ze nog leeft. De maan die even achter de wolken was verborgen komt nu weer tevoorschijn. Faiths ogen schieten omhoog naar de volle maan en haar ogen worden groot. de wind begint zacht te waaien en langzaam haalt Faith haar hoofd van mijn borst en kijkt omhoog naar de maan. Omdat het lente is hebben alle bomen bloemen aan hun takken en door de wind zijn er een paar blaadjes losgeraakt die nu langs ons cirkelen. Faith staat op en blijft omhoog naar de maan. In plaats van de bloemblaadjes die eerst om ons een waaiden valt er opeens een bloem in zijn geheel tegen mijn hoofd aan. ik schrik en maak een raar geluidje. Faith draait zich om en giechelt. Verbaasd kijk ik haar aan. 'Je lacht,' zeg ik. Nog steeds lachend knikt ze. Ik pak de bloem van mijn hoofd en maak hem vast in haar haar. Faith bloost. Ik buig mijn hoofd voorzichtig naar voren. Mijn hart klopt in mijn keel. als mijn lippen nauwelijks 5 cm van de hare af zijn draait ze haar hoofd weg en legt haar handen op mijn borst. 'Sorry Justin.' Haar stem is zo zacht dat ik bijna denk dat ik het me verbeeld heb. 'Het spijt me.' Weer haar stem. opeens glijd er een traan over haar wang naar beneden. 'Het spijt me. het spijt me,' blijft ze herhalen. steeds meer tranen komen uit haar ogen. 'het is mijn schuld, ik ben gewoon te snel gegaan,' zeg ik snel. Maar ze blijft het zinnetje zeggen en de tranen blijven over haar wangen glijden. Ik wil haar weer vastpakken, maar ze trekt zich los en rent weg.
Half dood meld ik me aan op youtube. Ik heb uren naar Faith zitten zoeken. Toen ik weer in de bus was kwam ik erachter dat zij een uur daarvoor naar bed was gegaan. Mijn oog valt direct op een nieuw nummer van Mystery. hij is er gisteravond pas opgezet en hij heeft nu al meer dan 500000 keer bekeken. Ik klik het filmpje aan.
http://www.youtube.com/watch?v=WW06AH0D6mY
It's like i'm waiting for something specific
but i'm not sure yet what it is
I want to test out love at first sight,
out love at first breath
oh but am i ready yet
I'm holding out for you
but i don't even know who you are
wishing on some star
I can get it right next time
balancing on the edge
of a little more not less
heres myself and
I am here in my dress
slow slow slow
touch me when the lights go off
it feels better that way
touch me 'til the music stops
it feels simple that way
hold me like i need you to
'til I walk away
kiss me like i need you to
I'm making it simple if you care
oh but don't fall in love
Ergens zegt de tekst me wat maar ik weet niet wat het is.
Reageer (5)
wat een mooi verhaal......ik zie het helemaal voor me!
1 decennium geledenSnel verder
1 decennium geledenprachtig snel snel snel verder!!!!!!!!!!
1 decennium geledenverder super verhaal
1 decennium geledenoeeeeh... faith is de mystery!!! ik weet het gewoon
1 decennium geledenmaarja.... snel verder ben echt nieuwschierig.. kwil weten wat justin gaat zeggen:9~