Tralala ik ga niej verder voordat ik min 3 reacties heb ×'3

Ik loop met de jongen mee en zie er een nog sexyerder [omg is dat een woord O.o?]
jongen zitten. Een beetje verlekkerd kijk je hem aan. Kun je 't zien, vraagt de jongen. Mmm, als je eens ietsje naar rechts gaat wel, zeg ik met een wél gemeende lach, Nou wat is er kapoet? Nouw, dit ongelovelijk, sorry dat ik het zeg, lelijke kopje. Omg omg, denk ik dit gaat de baas niet leuk vinden, dit is namelijk zijn oudste en duurste kopje, maar boeient moet hij het maar niet laten gebruiken door de mensjes. Oei, ik zal eventjes een stover en blik pakken. Terwijl ik naar het personeels kamertje loop voel ik een blik op mijn 2 billen 'branden'. Niet dat ik het erg vind hoor, die gastjes zijn echt ongelovelijk sexy. Ik begin een plannetje te smeden hoe ik hun telefoon nummer kan 'ontvogelen'. In het personeelskamertje zoek ik naar de stover en blik. Mmm niet te vinden. Eventjes vragen aan thomas. Snel wandel ik naar hem toe. Thomas, vraag ik liefjes, wil jij me alsjeblieeeeeeft vertellen waar de stover en blik is? Nee, dat wil ik niet, beantwoord hij mijn vraag. Tenzij ik een kusje krijg, Grijnst hij. Omg drol dat hij is. Jah in je drome thom, en ik rol eventjes met mijn ogen. Vertel nou maar dan kan ik trug naar mijn 2 ongelovelijk sexy klantjes. Grrr, hun wel en ik niet, nepboos kijkt hij me aan. Wat hebben zij wat ik niet heb. Nouw zo'n beetje alles, beantwoord ik zijn vraag. In de kast, in het opslagkamertjeBeantwoord hij eindelijk mijn vraag. Ik draai me op mijn hakken om. Thank thomas Als ik wil weg lopen voel ik een klein klapje op een van mijn billetjes. Thomas kijk uit of mijn ongelovelijk por kunsten komen in actie, roep ik lachend naar hem toe, terwijl ik naar het opslag kamertje loop.


[Die ongelovelijk sexyerder jongen is die gast op de foto]

Reageer (4)

  • Janinee17

    Meer dan 3 !(A)
    Snel verder,, Leuk verhaal (H)

    1 decennium geleden
  • Gwendy

    Snel verder !!
    x

    1 decennium geleden
  • Deadmau5

    Oeeh hijs sexy :D

    Verder!

    xx

    1 decennium geleden
  • KusZ

    die is idd sexy ^^
    snel verder typen ;)
    kusz xx. Bibi (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen