’Monsters… Tom Bill… Jullie zijn monsters!’ Ik ren erheen. Waar zou die steen zijn? Maar als ik hem vind en de keizers mij dan… Grote kans dat ze de steen in bezit krijgen, opeens hoor ik gebrul van de draak akelig dichtbij, ik verstop me in de ruïne van de boerderij…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Eef95

    Kei cool echt te gek.
    Zo goed. is Eve familie van Tom?

    1 decennium geleden
  • secretangel

    aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
    das zo mooi geschreven
    echt ssuuuuupppeeerrrrrrrrrrr
    ik eis een vervolgje(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • DirtyGame

    Ik moet het toegeven :$
    Dit had ik zo absoluut NIET zien aankomen :X
    Ma das juist het leuke der aan :D
    I really adore this serie!!
    Ga je plz snel verder?? (A)
    Xx (K)

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • DarkMemory

    Yeaah!! (hoera)Eindelijk is er weer een deeltje, nou deeltje kan je het niet echt noemen :P Dit lange deel was echt prachtig! Ik vond het wel jammer toen ik bij het einde aankwam, want nu moet ik weer wachten totdat het volgende deel komt (huil) Maar aangezien jij zo lief bent geweest om een lange deel te maken, ga ik probeer om een lange reactie achter te laten. Heb jij wel verdiend :D:D

    Ik blijf het herhalen tot Bill met zijn ogen draait en wegloopt. Op dat moment komt Tom er met Felicia aan. Yes! denk ik. En Bill is er niet achter gekomen dat ze was weggelopen! Met een ruk draait Bill zich om.
    Dat is echt typisch een moment waarbij je denkt ‘ow, shit! Godverdomme, kan ik ook nooit mijn gedachten stil houden.’:X Ik dacht echt dat Bill, Felicia zou gaan vermoorden ofzo. Gelukkig deed hij dat niet, maar hij is niet lief geweest om haar te gaan martelen! Foei, Bill (N)

    Bill rolt geschrokken van het bed af en blijft op de grond liggen. 'Je bent een DelaFetta!' roept hij uit. 'Een van de machtigste demonsoorten die er zijn!'
    Nu denkt Bill zeker van ‘ik had aardiger moeten zijn!’

    Door dit deel brengt het verhaal alleen nog meer spanning op! Nooit gedacht dat Felicia een demon zou zijn :O Nu zijn als ik het goed heb, Felicia en Tom het sterkst, waarvan Tom iets sterker is. Nu zijn de rollen een beetje omgedraaid. xD Ik vind het best wel raar dat Eve, voor de kant van Tom kiest, nadat hij haar zo erg behandeld heeft. Ze is zeker weten verliefd op Tom! Nu nog maar hopen dat Bill en Felicia op elkaar worden. Maar ff één vraagje, Felicia en Eve weten waar die steen is, maar kunnen hun die steen zélf niet gebruiken, aangezien hun ook een demon zijn? :XMaar jij moet snel verder gaan! Ik wacht nu al met spanning af op het volgende deel!

    Xxx Ashley (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen