Ik liep onder Hayley's arm achter Josh en Sam die elkaar heel de tijd plaagden. Na een tijdje waren ze wat rustiger en nog altijd liepen wij achter hun. Josh kroop per stap iets dichter bij Sam tot hun handen tegen elkaar botsten en hij weer afstand nam. Dit proces herhaalde zich enkele malen tot Josh in plaats van terug afstand te nemen, plots haar hand vastnam. Ik zag aan Sam haar reactie dat ze schrok en ze trok haar hand terug. Hayley keek me geschrokken aan. 'Ze hield toch van hem?' Fluisterde ze tegen me. 'Dat is ook zo, ze is gewoon even geschrokken. Kijk maar, je zal meteen zien dat ze spijt heeft.' Antwoordde ik. Josh keek voorzichtig naar haar en Sam draaide verlegen haar hoofd weg. 'Moeten we niks doen? Hij denkt dat hij is afgewezen.' Fluisterde Hayley. 'Ze kunnen het zelf wel, vertrouw me maar.' Fluisterde ik terug. Josh nam weer afstand, maar kwam deze keer niet meer dichter bij haar. Ik voelde hoe Hayley gespand toekeek en moest ervan lachen. Ze keek me verbaasd aan. 'Waarom lach je?' 'Om jouw, liefje. Het komt wel goed tussen hun, ik beloof het je. Kijk gewoon en je zult zien dat ik gelijk heb.' Hayley lachte nerveus en keek dan weer naar Josh en Sam. Sam keek snel naar Josh en ze zag dat hij opzij keek. Ik zag haar denken, ze dacht dat Josh zich afgewezen voelde, maar iedereen die Sam kent weet dat ze het daarbij niet zou laten. Deze keer was het haar beurt om subtiel naar hem toe te stappen. Haar hand botste tegen de zijne en hij keek verbaasd naar haar. Sam keek in zijn ogen en lachte verlegen. Josh lachte terug en ik zag hem twijfelen. Uiteindelijk waagde Sam haar kans erop en nam zijn hand vast. Josh was deze keer ook geschrokken waardoor Sam zijn hand terug losliet. Maar Josh zou zich geen tweede keer afgewezen voelen. Hij hield haar tegen en trok haar dichter bij hem. Hij ging tegen haar aan staan en drukte voorzichtig zijn lippen op de hare. Hayley kneep in mijn hand en ik zag hoe haar gespannen blik veranderde naar een opgeluchte glimlach. Sam wist wel wat ze moest doen in zo'n situatie, het was namenlijk niet de eerste keer voor haar. Ze legde haar armen sierlijk om zijn nek en kuste hem opnieuw voor hij nog maar de kans had om na te denken over wat er zou gebeuren. Hij lachte tussen hun gekus door en legde zijn armen om haar middel. 'Zie je wel.' Fluisterde ik naar Hayley. Ze lachte en legde net als Sam haar armen sierlijk om mijn nek. Ik legde mijn armen rond haar middel en trok haar tegen mij aan. Ik drukte mijn lippen kort op de hare en fluisterde: 'Ik hou van je.' Ze lachte weer op haar typische schattige manier. 'Ik ook van jouw, Amy.' Ze drukte haar lippen terug op de mijne, maar was te nieuwsgierig wat er nog zou gebeuren tussen Josh en Sam, dus keek ze weer weg. Ik lachte. 'Hayley, laat ze toch doen.' 'Maar ik wil weten of ze écht samen zijn. Misschien was het gewoon wat kussen.' 'Liefje, maak je niet druk. Het is niet gewoon wat gekus. Je ziet dat ze het menen.' Hayley keek ze nog even twijfelend aan en draaide zich dan weer naar mij. 'Ik hoop dat je gelijk hebt. Ze passen zo goed samen.' 'Ik weet het.' lachte ik. Hayley nam mijn hoofd voorzichtig vast en drukte haar lippen op de mijne.

Reageer (2)

  • Square

    Idd OHMYYORK ^^

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Josh en Sam zijn schattig<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen