'Zou je niet beter je zwarte trui aandoen?' Vroeg ik. 'Ik weet niet of ik dat wel wil.' Ik keek haar verbaasd aan. 'En de pers dan?' 'Laat ze maar doen, ik wil het niet verschuilen dat ik van je houd.' 'Weet je dat zeker? Ik bedoel maar dat als ze het weten ze je niet meer met rust zullen laten.' 'Ik weet het, maar je betekend meer voor me dan iemand ooit voor me betekende.' 'Oooh, zo lief.' Lachte ik. Ik trok haar naar me toe en drukte mijn lippen op de hare. We stonden in het midden van de straat te kussen en iedereen keek ons verbaasd aan. Ik hoorde sommige mensen aan elkaar vragen of dat Hayley Williams was en dat waren ook de mensen die rond ons bleven staan. Na een tijdje kwamen Jeremy en Josh naar buiten. Toen ze ons zagen kussen met al die mensen rondom ons, liepen ze tussen het volk door en duwde ons uit elkaar. 'Wat doen jullie!' Riep Jeremy kwaad. We keken op en zagen dat iedereen verbaasd om ons heen stond te kijken. 'Letten jullie niet op misschien? Het is al erg dat jij je trui niet meer aanhebt, maar dit... het gaat er over!' Riep Jeremy kwaad. 'Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor!' Riep ik terug terwijl Josh iedereen weg probeerde te jagen. 'Dat had helemaal niet gehoeven als je niet zo dom was geweest!' 'Wat zaag je nou? Jij hebt er toch geen last van!' Jeremy keek Hayley kwaad aan en ik zag dat hij het niet lang meer uithield. Iedereen was ondertussen al weg en de anderen, inclusief Zac en Taylor, stonden nu ook bij ons. 'Hayley, wees toch eens kalm. Hij bedoelt het toch helemaal niet slecht.' Zei Josh die zijn arm op haar schouder legde. 'Maar waar moeit hij zich mee! Het is toch niet zijn probleem!' Riep ze terwijl ze zijn hand van haar schouder sloeg. Ik ging vlak naast Hayley staan en legde mijn arm om haar middel. 'Liefje, laat het. Maak je niet zo druk. Het was inderdaad niet zo slim van ons.' Fluisterde ik in haar oor. Verslagen keek ze naar de grond. 'Sorry Jeremy, ik wou gewoon bij Amy zijn zonder me iets van de rest aan te trekken.' 'Het is niks Hayles, het spijt mij ook dat ik zo riep.' Hij gaf haar een kus op haar hoofd en liep dan samen met de jongens weer weg. Hayley en ik liepen nog wat rond en besloten om iets te gaan drinken op een terrasje. We zaten recht tegenover elkaar en ik nam Hayley's hand vast. Na een tijdje zagen we Josh en sam naar ons toe lopen, dus vroegen we of ze erbij wouden zitten. Ik ging naast hayley zitten zodat Sam en Josh ook naast elkaar konden zitten. Ik legde mijn arm om Hayley heen en zij legde haar hoofd op mijn schouder. Ik keek even in haar ogen en gaf haar dan een klein kusje.

Reageer (1)

  • Square

    Haha, cute :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen