We stonden nu ergens bij een groot standbeeld toen de leerkrachten ons zeiden dat we vanaf dan vrije tijd kregen. We moesten ervoor zorgen dat we tegen een bepaald uur daar terug waren en voor de rest mochten we doen wat we wouden. Ik wou Hayley een sms sturen, maar net voor ik op verzenden drukte, zag ik een aantal mensen lopen waarvan eentje een zwarte trui met een kap aanhad. Mijn eerste gedacht was dat het Hayley en de jongens waren, maar ze waren met meer en dat verbaasde me. Toen ik nog eens beter keek zag ik dat een paar ervan een deftig kostuum en een zonnebril aanhadden. Als ik me niet vergis, waren het bodyguards. Ik hield ze in de gaten en toen we weg mochten, liep ik meteen hun richting uit. De bodyguards gingen beschermend voor hun staan, maar Hayley deed teken dat het in orde was en vloog dan op me af. 'Meen je dat nou?' Vroeg ik aan Hayley terwijl ik naar de gespierde mannen in hun kostuum wees. 'Taylor stond erop dat we bodyguards namen. Hij is nogal bang van de fans.' Ik lachte en gaf Hayley een kus.
Even later liepen Hayley, Jeremy, Josh, Sam, Simon, Jhon en ik samen rond. Taylor, Zac en de bodyguards hingen ergens anders rond, maar we hadden afgesproken om wat later met hun mee te gaan naar de Starbucks. Ze hadden daar de beste koffie en andere lekkere dranken. Als je in Londen was moest je daar gewoon iets drinken. Ik liep hand in hand met Hayley en de rest liep een beetje achter ons. Sam praatte bijna de hele tijd met Josh en Jhon en Jeremy leken ook goed overeen te komen. Alleen jammer voor Simon, hij liep nogal verloren bij ons en niet echt iemand dacht aan hem. Hayley keek af en toe achterom om te zien of ze ons nog volgde en inderdaad, ze waren er nog. Toen we allemaal een klerenwinkel waren binnengelopen liepen we in groepjes van twee. Behalve Simon, hij liep alleen. Hayley zag een paar topjes die ze wou passen en trok me mee het paskamertje in. 'Ik wou dat topje ook nemen.' Fluisterde ik toen ze het eerste vastnam. 'Dan doe jij het toch ook eens aan.' Fluisterde ze terug. Ik lachte en drukte kort mijn lippen op de hare. Ik zette me neer op het stoeltje in het pashokje terwijl Hayley het topje even paste. Het stond haar prachtig en dat zei ik haar ook. Ze lachte en vroeg of ik het ook wou passen. 'Neen, het staat je veel te goed. Leg het aan de kant en dan koop ik het voor je.' 'Wat? Nee, dat kan ik je niet laten doen. Je moet je geld nog wat sparen voor als je zelf nog dingen wilt kopen, liefje.' 'Ik vind het niet erg hoor.' Drong ik aan. 'Amy, ik heb geld genoeg, ik betaal het zelf wel. Het is lief, maar het hoeft niet.' Ik zag aan haar blik dat ik geen enkele kans maakte om het te betalen, dus gaf ik maar toe. Toen ze de andere topjes ook had gepast, trok ze me recht in plaats van haar t-shirt terug aan te doen. Ze nam mijn handen vast en legde die op haar heupen. Zelf legde ze haar armen in mijn nek en kuste me. Ik lachte even en duwde haar dan voorzichtig tegen de muur. Ik kuste haar even in haar nek en ze kroop voorzichtig met haar handen onder mijn t-shirt. Ze gleed langzaam omhoog en legde haar hand op mijn borst. Ik keek even in haar ogen en zij ook in de mijne. 'Je bent mooi.' Fluisterde ze. Ik lachte en drukte mijn wang tegen de hare. 'Nee liefje, jij bent mooi.' Haar lippen trokken weer de aandacht en ik kuste haar weer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen