Another Stand Alone Van Relinde,,

His eyes are locked on her. Zijn ogen zijn vergrendeld op haar.
Her eyes are fixed else where. Haar ogen zijn ergens anders op gefixeerd.
He's confident, but he's not aware Hij is zelfzeker, maar hij is er zich niet van bewust. she doesn't care Dat ze er niet om geeft.

Ik zie het gebeuren, hij kijkt, staart eigenlijk.

Their only connection Hun enige band
is the silence they both grasp. Is de stilte die ze beide grijpen.
He's lost control Hij is de controle verloren
but she's not aware of his stare Maar ze is zich niet bewust van zijn staar.

Hij merkt er niks van, zij let niet op hem. Zij valt op mij, een knappe jongen. Volgens de meisjes dan.


Everything seems to intimidate him. Alles lijkt hem te intimideren.
With the strobe lights flashing. Met de flikkerende lichten.
Her body's jolting, but cracking Haar lichaam schokt, maar kraakt
as his eyes, split in two. Als zijn ogen, in twee splitsen.
If only she knew. Als ze het maar wist.

Als ze het wist, zou ze zien dat ik niet de ware voor haar ben, maar dat hij dat is. Hij blijft alleen maar staren, blindelings.

The curtain goes down on him again. Het gordijn gaat opnieuw op hem omlaag.
The curtain goes down on him again. Het gordijn gaat opnieuw op hem omlaag.

Ze ziet hem niet, nooit.

Everything seems to be closing in on her. Alles lijkt haar in te sluiten.
It feels just like she is being hunted. Het voelt net alsof er op haar wordt gejaagd.
But it's alright! Maar het geeft niets!
It's all good! Het is allemaal goed!
She's not aware Ze is zich niet bewust
of his stare. Van zijn staar.

Het lijkt een strijd, maar dat is het niet. Ik houd niet van haar. Hij kan rustig blijven staren, ze merkt het niet en mij maakt het niets uit.

We've had this date from the beggining We hadden deze date sinds het begin.
We've had this date from the beggining We hadden deze date sinds het begin.

Maar het maakte niets uit. Ik zag niets in haar.

The curtain goes down on him again. Het gordijn gaat opnieuw op hem omlaag.
The curtain goes down on him again. Het gordijn gaat opnieuw op hem omlaag.

Ze zal het nooit zien.

Who remains when the curtain falls? Wie blijft wanneer het gordijn valt?
Who remains when the curtain falls down? Wie blijft wanneer het gordijn naar beneden valt?

En hij merkt het niet, nooit.







Normaal ben ik dus wel een meisje, hè! Hierin even niet (A)
het liedje is
Enter Shikari - Anything Can Happen In The Next Half Hour
KLIK

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen