my new SA

he kinda sucks:$

Ik kijk op van mijn blaadje. Het proefwerk is klaar. wiskunde en geschiedenis beiden verpest. Het ging echt zo slecht! Waar zit ik met mijn hoofd! Ik weet het heus wel.. ik wil het alleen niet toegeven, aan niemand, zelfs niet aan mezelf. Ik kijk om me heen. Blijkbaar ben ik de eerste die klaar is. Eline kijkt me aan. Ik maak een duimbeweging. Ze geeft aan dat het bij haar wel goed gaat. Ik kijk rond. Een jongen, dé jongen, is ook klaar. hij kijkt achterom. Ik word rood, zou hij merken dat ik naar hem staar? Glimlachend schrijft hij iets onopvallend op een briefje. Hij gooit het naar me toe. Er staat iets op.

hey sweetie!
Wat staar je nou naar me!
Xx


Ik glimlach naar hem. Dan schrijf ik iets terug.

valt het erg op dan?
Xxx


Ik werp hem naar hem toe. Hij vist hem van zijn tafel en vouwt hem open. Hij krabbelt opnieuw iets neer. Glimlachend vang ik het briefje op.

nee, hoor.
Vandaar dat ik het ook vraag he!
Xx


Ik grinnik even. De leraar kijkt me nijdig aan. ‘ssst! Er zijn nog mensen bezig, kop dicht jij!’ ik houd me in. Ik krijg nog een briefje naar me toe geworpen.

haha, zoek je ruzie met hem!
Dat zou ik niet doen hoor.
Zo’n lief meisje als jij kan de Beul niet aan!
Xx


Ik schrijf iets achterop het briefje, let op de leraar, en gooi het briefje weer weg. Er had door mij geschreven gestaan:

vind je mij lief, dank je.
Xxx


Ik ben benieuwd wat hij terug stuurt. Ik vind hem al tijden meer dan lief.

misschien wel meer dan lief.
Wil je met mij?
<33

Reageer (7)

  • naidootjuh

    Cuuuuteé. <3

    1 decennium geleden
  • koekies

    Soo lief <3

    1 decennium geleden
  • Elodroid

    Aww

    Sweet^-^

    1 decennium geleden
  • DarkSnow

    Wat lief!
    Hij suckt niet!
    xXx <3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    He doesn't Sucks!
    Super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen