eind vorig deel:

Mevrouw Koren keek hem hoofdschuddend na en liep naar haar kantoortje. Ik volgde haar.

*reactie plz?*

mevrouw Koren, the principal

“ga zitten..” zei ze terwijl ze op een stoel wees. Zelf ging ze in haar grote stoel zitten. ze zag er vriendelijk uit. Niet zo oud.. ergens in de 40. ze had bruin haar tot haar schouders en groene ogen. “eens kijken... Fantasy..... ah jah hier heb ik het! Goed.. nou, ik ben dus mevrouw Koren, ik ben de hoofddocente en jou coördinate. Je zit in klas 4c, hier is je rooster...” ze overhandigt me een vel papier. “en dit zijn nog enkele regels en brieven voor jou en je ouders...” en ik krijg nog meer papier in mijn handen gedrukt. Ze stond op en liep naar de deur. “nou dan ga ik je lokaal van dit uur aanwijzen.. loop maar mee..” ze liep de deur door een gang in. Bij de 4e deur klopte ze op de deur en opende het. “excuseert u mij meneer Bosch, ik heb een nieuwe leerling voor u.. jongens en meisjes jullie hebben een nieuwe klasgenoot” ze wees mij aan en ik stapte de klas in. Alle ogen waren gericht op mij. “eehhmm.. hai.. mijn naam is Fantasy van Hoveren. Ik ben 15 jaar en ik ben nieuw..” zeg ik zacht. “goed, mijn naam is meneer Bosch en ik ben dit jaar jou mentor, ga gauw zitten.. ik denk dat er nog plaats is naast... meneer Duboize... en dank u wel voor de leerling mevrouw Koren.” “graag gedaan.. nou je red je wel en je weet me te vinden als er problemen zijn..” zei mevrouw Koren en ze liep de deur uit. Intussen was ik naar achteren gelopen en ging naast de jongen zitten die ik die daarvoor had “ontmoet”. Meneer Bosch was heel aardig en praatte over het komend schooljaar en de belangrijkste huisregels. Omdat het zo mooi weer was mochten we eerder weg, want het was eerste schooldag en dan hadden we geen les.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen