eind vorig deel:

Maar omdat ik zo geconcentreed was lette ik niet op mijn omgeving en botste tegen iemadn op. Ik viel op de grond en keek op.

hi, nice to meet you...

plaatje: Mathias Duboize (alex evans yummie)

Ik zag een jongen staan. het eerste wat me opviel was zijn zwart haren, grijs-blauwe ogen, een bezorgde blik en de piercings. Hij hurkte neer. “oh sory.. gaat het?” vroeg hij terwijl hij zijn hand uit stak. Ik knikte en nam zijn hand aan. We gingen beiden staan. Ik streek mijn shirt strak en keek de jongen aan. “hoi..” zei ik zacht maar met een lieflijk glimlach. “hoi. Ben je nieuw hier?” vroeg hij. Ik knikte en keek onzeker naar de punten van mijn schoenen. “goed, hhmm zal ik je de school laten zien dan?” vroeg hij. Ik keek blij op en kninkte vrolijk. “mag ...” maar voordat ik haar vraag kon afmaken hoorde ik iemand achter me schreeuwen. “meneer Duboize!!! Meneer Duboize!!” De jongen krimpte in elkaar en zei. “jah mevrouw Koren, wat is er?” “wat doe je hier?? Je hoort in de les te zitten!” “jah, maar ik ben dit meisje aan het helpen..”. mevrouw Koren trok een wenkbrouw op en keek naar mij. “en jij bent...” vroeg ze. “ik ben Fantasy... Fantasy Melody van Hoveren. Ik ben nieuw hier...” “aah jah! Jij bent de nieuweling.. nou goed volgt u mij maar naar mijn kantoor, en meneer Duboize u gaat terug naar de les!” “jah mevrouw Koren. Fijne dag mevrouw van Hoveren” hij maakte een plechtige kleine buiging en liep de gang door terwijl hij een liedje floot. Mevrouw Koren keek hem hoofdschuddend na en liep naar haar kantoortje. Ik volgde haar.

Reageer (1)

  • Deathberry

    lieve jongen!
    plz snel verder!*smeek smeek*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen