'Wat doen jullie hier?' Vroeg Hayley verbaasd. Jeremy en Zac lachten luid en kwamen naast ons staan. 'Zie je wel dat jullie iets hadden.' Zei Zac plagend. 'Laat ons toch met rust.' Zei ik fors terwijl ik Zac zijn hand van mijn schouder sloeg. Zac verschoot een beetje, maar Jeremy bleef maar doorgaan met zijn praatjes. 'Jeremy, je bent zalig, maar nu steek je echt tegen. Val Taylor maar lastig.' Zei Hayley zuchtend. Jeremy keek nu ook met grote ogen en liep dan naar de zetel en sprong op Taylor. Zac keek nog even naar mij en volgde dan Jeremy's voorbeeld. Ik lachte kort naar Hayley, gaf haar een klein kusje en ze trok me mee naar een andere zetel. 'Nu ze het weten moeten we ons niet wegsteken.' Fluisterde Hayley in mijn oor. Ik lachte en zette me op haar schoot in de zetel. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin naar links en kuste haar kort op haar lippen. Taylor staarde ons aan en bekeek hoe we met elkaar omgingen. 'Hij is jaloers.' Fluisterde Hayley in mijn oor. Ik lachte en knikte. 'Ik had het ook gemerkt.' Ik keek even naar Taylor en zijn gezicht veranderde van verdrietig naar geërgerd. 'Als jullie gewoon wat gaan zitten vrijen, ga dan naar jullie kamer!' Riep hij kwaad. Iedereen schrok ervan, zelfs Jeremy. 'Taylor, heb toch wat respect voor hun. Als zij dat hier willen, laat hun dan. Als je er niet tegenkunt, ga dan zelf naar je kamer!' Riep Jeremy terug. Hij schrok een beetje van Jeremy zijn reactie en liep geshockeerd weg. Ik glimlachte naar jeremy. 'Bedankt.' 'Graag gedaan, Amy. Hij moet het maar accepteren dat jullie samen zijn.' Dat was het liefste dat jeremy ooit had gedaan sinds hij me kende. Ik keek even naar hayley haar lippen, dan in haar ogen en dan weer naar haar lippen. Ik zag hoe haar lippen langzaam dichterbij kwamen. Ik sloot mijn ogen en wachte tot ik Hayley's heerlijke lippen proevde.

Toen we aan tafel zaten vroeg Zac plots: 'Waarom hebbben jullie het eigenlijk niet verteld dat jullie samen zijn?' 'Omdat jullie ons anders nog meer zouden pesten.' 'Pesten... plagen zul je bedoelen.' Verbeterde Jeremy ons. 'Nee, ik ben er haast zeker van dat dit onder pesten valt.' Jeremy lachte kort. 'Als je het ons gewoon zou hebben verteld, dan zouden we daar wel begrip voor hebben. Heb ik jullie nu al lastig gevallen?' 'Neen, nog niet.' Zei ik lachend. Hayley lachte. Ze nam voorzichtig mijn hand vast en gaf er een kusje op.

Reageer (2)

  • Square

    Nóg niet xD

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Ahww ik kom wel eb Taylor is niet meer jaloers;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen