eind vorig deel:

“en zo kwam het dus dat jullie haar vonden...” sloot ze haar verhaal.

*reactie?*

my name is....

“oke.. goed.. en hoe is de situatie nu dan?” vroeg oma Ans. “het koninkrijk van Parel is ons komen helpen, maar nog steeds is het levensgevaarlijk daar benenden, ik zou het fijn vinden als jullie voor haar willen zorgen, ik weet dat ze bij jullie veilig is. Het zou me een hele opluchtig en vreugde zijn als jullie dat zouden willen doen..” “maar natuurlijk meid! Maar ik neem aan dat je je kindje ook wilt zien...” antwoorde Opa Kees haar voorstel. “ik zal hier om de volle maand zijn, dus ongeveer om de 2 maanden (of 4 ik weet niet zo goed...) zijn om jullie te zien.. als het jullie ook uitkomt..” stelde ze voor. “jah dat vinden wij een uitstekend plan, en als er iets is dat wij kunnen doen vertel het maar.” Zei oma Ans. “voor mijn kind zorgen vind ik al heel veel dat jullie doen. Maar ik moet nu terug, anders vragen ze af waar ik blijf, tot ziens..” “wacht! Wij weten niet hoe het kindje heet... ze heeft iets sprookjes achtig dus wouden we haar Fantasy noemen... maar jij ment haar moeder, dus wat vind jij?” vroeg opa Kees. “hhmm... wat dachten jullie van... Fantasy Melody van Symphony van Hoveren?” “dat vinden wij een prachtige naam!” “oke, goed, maar ik moet nu gaan, tot ziens! En harstikke bedankt!” groette Harmony hun en dook het water in. Kees en Ans keken nog even naar het water en liepen dan weer naar hun huisje.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen