einde vorig deel:

Ze gleed het water in en zwom de zee in. Ze draaide nog een keer om, een laatste blik op haar dochter, die ze, volgens haar, nooit meer zou kunnen zien, en dook dan weer onderwater. Terug naar waar ze vandaan kwam, en waar het helaas niet veilig meer was...

*laten jullie een reactie achter?*

who founded me

De ochtend erna vonden een oud echtpaar, die vaak in de vroege morgen op het strand wandelden het kindje en bracht het naar hun huisje aan het strand. Ze waren meteen verkocht door het kleine wonder, met grote groen-blauwe ogen als de oceaan. Ze keken om zich heen, maar zagen niemand staan. thuis wasten ze het kindje en deden het kleertjes aan die ze nog hadden liggen op zolder. Ze zochten in het dorp en in de stad naar mansen die hun kindje kwijt waren, maar tevergeefs. Dagen, weken en maanden gingen voorbij. En omdat ze niet wisten van wie het kindje was besloten ze haar als hun eigen kleinkind te houden. Ze kochten kleren voor haar, verzorgden haar als hun eigen.

Reageer (4)

  • nerveus

    wow!

    1 decennium geleden
  • Deathberry

    zo lief!

    1 decennium geleden
  • dreamer

    hey lieffie,

    egt vet goed!!!
    kweenie of ik nog tijd heb voor onze quiz, maar tog spr bedankt voor t sture van t vorige deel!!!!
    kmoet namelijk nog meer dan 100 blz voor frans!!!

    aaaarrrrrrggggghhhhhhh!!!

    naja love you mucho grande mucho

    xxx viv (K)

    1 decennium geleden
  • SweetMemory

    hihi cute ^^

    xx.SweetMemory

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen