Hayley zuchte toen ze Jeremy zijn hoofd om de hoek zag komen. 'Heeeeey lieverd.' Zei hij plagend tegen mij. Hayley liep naar Jeremy, duwde zijn hoofd terug de keuken in en trok me voorzichtig mee naar de zetel. Ze liet zich erin ploffen en ik ging naast haar zitten. 'Volgende keer regel ik wel een hotel.' Zei Hayley zuchtend. 'Dat is niet nodig, volgende keer kan eventueel eens bij mij thuis zijn.' 'Is dat wel zo'n goed idee? Ik bedoel met je moeder en vader.' 'Mijn vader woont niet meer thuis, hij liet mij en mijn moeder achter toen ik 10 was.' 'Oh, het spijt me, liefje.' 'Het is niet erg, hij was een klootzak volgens mijn moeder. Trouwens mijn moeder laat mij altijd met rust als er iemand blijft slapen.' Hayley lachte lief. 'Oké.' Ze legde haar hand op mijn wang en net toen ze me wou kussen kwam Zac de kamer binnen. We lieten elkaar snel los en keken de andere kant uit. 'Hey Hayley en Amy.' Zei hij zonder ons aan te kijken. 'Hey.' zeiden we in koor. Hij legde iets op tafel en kwam tussen ons in zitten. Hij legde zijn armen om onze schouders en keek afwisselend van Hayley naar mij. 'Dus jullie gaan hier de hele tijd stil zitten?' Vroeg hij na een lange stilte. 'Neen.' Zei Hayley kort. Ze stond op en trok me voorzichtig mee naar de keuken. Jeremy die nog altijd in de keuken stond keek ons raar aan toen hij zag dat Hayley mijn hand vasthield. 'Zijn jullie nu eigenlijk samen of niet?' Vroeg hij serieus. Hayley rolde even met haar ogen en duwde hem de keuken uit. 'Hayles, ik meen het. Ik vraag het mij gewoon af. Deze keer is het niet om jullie te plagen.' Ze zuchte en sloot de deur van de keuken achter hem. Hayley liep in mijn richting en legde haar armen om mijn heupen. Ze keek in mijn ogen, dan naar mijn lippen en kuste me. Ik legde langzaam mijn armen in haar nek en drukte zachtjes mijn lippen terug op de hare. Plots kwam Josh de keuken binnen en zag hij ons kussen. Ik liet Hayley los, keek hem kwaad aan en zei: 'Doe je het er om? Ze laten ons net met rust en jij komt binnen.' Hij keek zoals altijd met zijn grote ogen naar me, bleef even stil en zei toen: 'Wees blij dat ik het ben en niet Jeremy.' 'Ja, maar.. laat ons nu gewoon even alleen, oké?' Hij lachte lief. 'Oké, nadat ik mijn eten heb genomen.' En hij liep naar de koelkast.

Hayley was even weg en ik zat samen met Taylor in de zetel naar tv te kijken. Waar de andere jongens waren, ik weet het niet. Ik voelde dat Taylor af en toe naar mij keek in plaats van naar de tv. Ik wist gewoon dat hij naar mijn borsten staarde. Dat kwam waarschijnlijk door het topje dat ik aanhad. Ik nam snel een kussen vast en drukte het teen mij aan. Toen Taylor dat zag keek hij betrapt weg. Ik gunde hem geen blik en bleef strak voor me uitstaren. Ik merkte hoe Taylor subtiel in mijn richting kroop en zo bijna tegen mij aan gedrukt zat. Ik wou verder van hem weg gaan zitten, maar ik zat al op het einde van de zetel. Na een tijdje was ik helemaal in de ban van de tv. Ik vergat alles rondom mij inclusief Taylor. Maar plots legde hij zijn arm om mijn schouder en net toen ik die van me wegduwde kwam Hayley terug. 'Blijf van haar af!' Riep Hayley naar Taylor. Taylor verschoot en ik zag de angst in zijn ogen, maar dat kon me niet schelen. Ik stond snel op en liep meteen naar Hayley. Ik vergat even dat Taylor er was en drukte mijn lippen op de hare. Natuurlijk kon het niet anders dat net op dat moment de rest van de jongens ook binnenkwamen. Taylor keek ons geschokt aan, maar Jeremy en Zac riepen en floten naar ons. Verbaasd liet Hayley me terug los en draaide zich om.

Reageer (1)

  • Square

    Hah, nu weet iedereen het xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen