De volgende morgen werd ik wakker op Hayley's schouder en zo te zien was zij al wakker. Ze prutste wat met mijn haar en toen ze zag dat ik mijn ogen opende gaf ze me snel een klein kusje. 'Goeiemorgen liefje. Heb je nu wat beter geslapen?' Ik knikte, gaf haar een kus terug en legde mijn hoofd op haar buik. 'Je bent een goed kussen, liefje.' Hayley lachte lief en prutste weer wat met mijn haar. Hayley hoorde gestommel op de trap en hoorde dat de voetstappen in de richting van haar kamer gingen. 'Doe of je slaapt.' Fluisterde ze. Ze sloot snel haar ogen en ik volgde haar voorbeeld. Plots vloog de kamerdeur open en liepen Jeremy, Zac en Taylor de kamer binnen. Toen ze ons zagen liggen stonden ze even stil en zeiden in koor: 'ooooh' Jeremy nam snel zijn gsm en trok een paar foto's. Toen die genomen waren keken de jongens elkaar kort aan, knikte naar elkaar en sprongen tegelijk op het bed. Hayley en ik verschoten ons rot en sprongen snel recht. De jongens lachten met ons en kropen dichter bij ons. 'Hoe is het met mijn liefje?' Vroeg Jeremy terwijl hij zijn arm om me heen sloeg en me op mijn wang kuste. Taylor en Zac kropen dichter bij Hayley en ik wierp een verveelde blik op Jeremy. 'We hebben mooie foto's van jullie tortelduifjes.' Zei Taylor lachend. Jeremy keek kwaad naar Taylor en zei: 'Waarom zeg je dat nu. Ze mochten dat niet weten.' Hayley schoot recht. : 'Hebben jullie foto's van toen we sliepen?' Vroeg ze paniekerig. 'Ja hoor. Jullie waren zo schattig, Amy lag met haar hoofd op jouw buik, Hayles.' Plaagde Jeremy ons. Hij bekeek me van top tot teen en vroeg dan: 'Heb je die outfit speciaal voor mij uitgekozen? Wat ben je toch lief.' Zei hij terwijl hij naar mijn borsten keek. Ik trok snel het deken tot aan mijn nek en kroop iets dichter bij Hayley. Ze nam mijn hand vast onder het deken en zei dan: 'En hoe lang gaan jullie hier nog blijven zitten? Sommige mensen willen zich graag even omkleden.' De jongens lachten naar elkaar en Jeremy nam weer het woord. 'Let maar niet op ons, kleed jullie maar om.' Hij kroop wat dichter bij mij en probeerde langzaam het deken uit mijn handen te trekken, maar ik hield het te sevig vast. Hayley liet mijn hand los, kroop uit het bed en zei: 'Kom Amy.' Ik kroop ook uit bed en Hayley liep richting haar kleerkast. Ze nam snel wat kleren eruit en trok me mee naar de badkamer. De jongens keken ons verbaasd na en liepen dan Hayley's kamer uit. Jeremy probeerde nog even de badkamer binnen te gaan, maar Hayley sloot de deur vlak voor zijn neus. Ze zuchte even en nam me dan vast aan mijn heupen. 'Sorry van de jongens, Amy. Als ik had geweten dat ze gisterenavond nog zouden terugkomen, dan had ik iets anders proberen te regelen.' Ik lachte kort. 'Het is niet erg, liefje.' Fluisterde ik in haar oor. Ik legde mijn hand op haar wang en drukte langzaam mijn lippen op de hare. Hayley lachte nu ook. Ik liet haar voorzichtig los en ze kuste me nog eens kort op mijn lippen. Ze trok me voorzichtig mee naar de douche en lachte nerveus. Net als haar lachte ik ook een beetje nerveus. Ze legde haar handen voorzichtig op mijn schouders en gleed langzaam richting de sluiting vn mijn BH.

Reageer (1)

  • Square

    xD Die Jeremy toch...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen