Even later kuste Hayley me weer kort en fluisterde ze in mijn oor dat ze wou "slapen". Al lachend knikte ik en deed mijn pyjama aan. Die bestond uit een lange broek en een zwarte BH. Ik zag hoe ze me van top tot teen bekeek en daarna begon ook zij zich om te kleden. Net als mij droeg ze nog juist haar BH en een broek. Hayley nam snel nog een 2de kussen uit de kast en legde het naast het hare op bed. Ik ging achter Hayley staan en legde mijn armen rondom haar heupen. 'Ik hou van je.' Fluisterde ik. Ze lachte en hield haar hoofd schuin naar achteren. Ze keek in mijn ogen en zei: 'Ik ook van jouw, Amy.' Hayley draaide zich volledig naar me toe en nam mij voorzichtig vast aan mijn heupen. Ze stapte langzaam naar achteren en trok me mee. Terwijl ze voorzichtig op bed ging zitten, trok ze me op haar schoot, met haar gezicht naar het mijne gericht. Ze trok me langzaam nog dichter tegen haar aan terwijl ze ging neerliggen. Ze drukte langzaam haar lippen op de mijne en streelde me zachtjes over mijn lichaam. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik drukte mijn lippen weer op de hare.
Even later lag Hayley te slapen op mijn schouder, maar ik was nog klaarwakker. De helft van de nacht bleef hayley op mijn schouder liggen tot op een bepaald moment. Ze zette zich midden in de nacht recht en vroeg: 'Kun je niet slapen?' 'Ik euhm.. nee, niet echt.' Antwoordde ik terwijl ik ook ging rechtzitten. Ze kroop terug dichter en gaf me een knuffel. 'Is er iets? Zijn je gedachten ergens anders?' 'Neen, ik... ik ben gewoon niet echt moe.' Voorzichtig deed ze mijn haar uit mijn gezicht. 'Zeker dat er niks is?' 'Neen, het is goed.' Hayley lachte en drukte zachtjes haar lippen op de mijne. 'Wil je dat ik nog even wakker blijf?' 'Neen, ga maar weer slapen.' 'Oké, ik zal nog even wakker blijven.' Zei ze lachend. Ik lachte ook en kuste haar kort op haar lippen. 'Bedankt.' Fluisterde ik in haar oor. Mijn lippen trokken haar aandacht en nog geen seconde later kuste ze me. Voorzichtig nam ze mijn hoofd vast en legde haar hand op mijn borst. Ze duwde me langzaam neer en drukte kort haar wang tegen de mijne terwijl ze fluisterde: 'Ik hou van je.' Maar nog voor ik kon antwoorden drukte ze haar zachte lippen weer op de mijne.

Reageer (1)

  • Square

    Super :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen