My live as a streetcat (2)
deel 2:
De volgende morgen was het mooi weer. we besloten om lekker buiten te gaan jagen. Zo gezegd zo gedaan. In het bos waren heel veel dieren aanwezig. die hadden allemaal honger, omdat het gisteren zo regende kon geen enkel dier eten vinden. we jaagde niet voor eten maar voor de lol. het was fantatisch. Nouja totdat het weer begon te regenen. Aurora begon te piepen. Zij was bang voor water. 'Kom' riep ik. Ik rendde terug naar de draagmand en begon haar droog te likken. Alessia hielp. 'Het doet me denken toen we nog kittens waren' zei ik. Ze begonnen te lachen. 'Tja, maar ze ging dood en dumpte ons 3-en in deze draagmand' Zei Alessia kil. Ik vond het niks als ze zo praatte over mama 'Ze wildde het best voor ons!, ze kon ons ook gewoon naast hara houden en waren we nu ook dood geweets!' zei ik. Alessia stond op 'Dat is beter dan dit! mischien vond iemand ons! wilde ze ons houden!' schreeuwde ze. Aurora kwam tussen ons in staan. 'Hou erover op! het is zo gegaan en we moeten dankbaar zijn dat we elkaar hebben' Ik knikte maar keek Alessia nog kwaad aan. Deze discussie is nog niet over. Ik ging in een hoekje liggen met mijn kop op mijn poten en viel in slaap.
Reageer (1)
1 dood nog 3 te gaan
1 decennium geleden