deel 1:
Ik baggerde door de modder. Het was regenachtig weer. Ik leef op straat, Ben geboren op straat, opgegroeid op straat en vindt het prima. Ik weet niet beter. Ik was op zoek naar eten, Klom in een vuilnisbak. Daar zat een andere kat. Ik blaasde. Die andere kat keek op en rende weg. Handig dacht ik bij mezelf. Ik rende naar een oude katten reismandje. daar waren mijn zussen: Alessia, Aurora. toen ze me met een stuk ham zagen binnen komen stonden ze op. 'Lekker Amore!' zei Alessia. ze rende naar het ham en begon te eten. 'Hehe! eerst de belangrijkste!' zei Aurora. Ze liep naar haar zus en begon haar met haar poot opzij te duwen 'Sorry hoor, maar die eet al' zei Alessia terwijl ze niks van aan trok dat Aurora haar probeerde weg te duwen. Ik zuchtte en ging liggen. Aurora en Alessia keken naar mij 'Heb je geen honger?' vroeg Alessia met haar bek vol ham. Ik haaldde mijn schouders op 'Best wel, maar jullie mogen eerst' Dat lieten ze zich niet 2x zeggen ze begonnen als een gek te eten en er bleef 1 vierkante centimeter vlees voor mij over. Ik keek er na en keek met opgetrokken wenkbrauwen naar mijn zussen die zich heerlijk lagen te wassen. 'Het was te lekker' zei Aurora onschuldig. Ik schudde mijn kop en begon dat te eten.

Reageer (1)

  • Alegria

    katten? Orgineel

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen