Hayley en ik zaten beneden naar een film te kijken samen met Taylor en Josh. De drang om mijn hoofd op Hayley's schouder te leggen was zo groot, maar met Taylor erbij... Hayley geeuwde en deed alsof ze moe was. Ze legde haar hoofd op mijn schouder en sloot haar ogen. Ik wist dat ze wakker was en lachte. Taylor had niks in de gaten, de film trok al zijn aandacht. Josh keek in onze richting en lachte vriendelijk naar me. Ik wist dat Hayley niet sliep en Josh wist het waarschijnlijk ook. Plots voelde ik een hand mijn hand vastnemen. Ik keek naar mijn hand en zag dat hayley de mijne vasthield.
Toen de film gedaan was zei ik dat ik Hayley zou wakker maken en dat we dan zouden gaan slapen. Voorzichtig schudde ik aan Hayley's schouder en ze opende haar ogen. Ik fluisterde iets in haar oor en ze knikte. Langzaam stonden we op en liepen naar haar kamer. 'Je bent schattig als je doet alsof je slaapt.' Zei ik lachend. Hayley lachte kort terug en trok me voorzichtig naar haar bed. Ik zette me neer en Hayley ging op mijn schoot zitten. Ik deed haar haar uit haar gezicht en drukte zachtjes mijn lippen op de hare. Ze duwde me eventjes weg en fluisterde: 'Je bent mooi.' Ik lachte en fluisterde terug: 'Jij leugenaar.' Ze drukte weer haar lippen op de mijne en streelde me over mijn rug. Ik kuste haar even in haar nek en ik merkte aan haar reactie dat ze ervan genoot. Toen ik terugkeerde naar haar lippen, legde ze haar hand op mijn borst en duwde me voorzichtig neer. Haar tong botste zachtjes tegen mijn lippen en ik opende mijn mond. Ik voelde hoe haar tong langzaam naar binnen gleed. Haar hand schoof voorzichtig onder mijn t-shirt en ze legde haar hand voorzichtig op mijn borst. Plots werd er geklopt op Hayley's deur. Hayley kroop geschrokken van me en zette zich recht. 'Hayley? Mag ik binnenkomen?' Vroeg de zachte mannenstem van Josh. 'Sinds wanneer klop jij aan bij Hayley?' Hoorde ik een lagere stem vragen. Dat kan Taylor toch niet zijn, die heeft nog een relatief hoge stem. De deur ging open en Jeremy stapte naar binnen. 'Jeremy? Wat... je ging toch ergens anders naartoe vandaag?' 'Ik wou je niet allen laten met de 2 softies, Hayles.' Josh gaf Jeremy een stoot en liep daarna weg. Dan pas zag Jeremy dat ik er ook was. 'Heey lieverd.' Zei Jeremy plagend. Hij liep naar me toe en kuste me op mijn wang. Ik lachte sarcastisch en draaide dan mijn hoofd weg. Hayley stond recht en zei: 'Jeremy, wil je ons alsjeblieft met rust laten?' 'Jouw wel, maarmijn lieverd niet.' Plaagde hij me nog meer. 'Als je wilt dat ik eens op bezoek voor jouw kom, dan moet je me maar uitnodigen.' 'Haha, blijf je slapen?' Vroeg hij toen hij mijn zak zag staan. 'Ja, ze blijft slapen. En je gaat ons met rust laten.' Antwoordde Hayley fors. Er verscheen een geniepig lachje om zijn mond, hij draaide zich om en liep naar buiten.

Reageer (1)

  • Square

    Ow, nou gaat hij ze natuurlijk juist niet met rust laten xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen