Slaperig wierp ik een blik op de klok en toen ik zag dat het al 12uur was sprong ik uit mijn bed. Ik liep naar mijn kleerkast, griste er snel wat kleren uit en liep haastig de badkamer in. Ik sprong in de douche en even later was ik klaar. Ik deed snel wat make-up op, bekeek mezelf kritisch in de spiegel en liep daarna naar beneden. Het was rustig en stil in de keuken tot ik er binnen stormde en snel wat eetbaars uit de kasten nam. Ik at het snel op en liep daarna terug naar boven om mijn tanden te poetsen en om mijn zak te maken. Niet veel later werd er aan de voordeur gebeld. haastig liep ik er naartoe en deed open. Hayley stond voor me en ze zag er heerlijk mooi uit. Ze droeg net als de vorige keer haar zwarte trui met haar kap op, zodat niemand haar herkende, met daaronder een mooi topje. Haar mooie groene ogen bekeken me van top tot teen en staarde dan naar mijn lippen. Ik lachte verlegen en Hayley vloog in mijn armen. 'Heey' fluisterde ze in mijn oor. 'heey' fluisterde ik terug. Ze lachte en drukte zachtjes haar lippen op de mijne. 'Ben je klaar om te vertrekken?' vroeg ze. 'Ja, nog juist even mijn zak nemen.' Ik liep snel naar binnen, griste mijn zak van de zetel en liep terug naar Hayley. Ik kuste haar kort en stapte samen met haar in de auto. De chauffeur lachte vriendelijk naar me en ik lachte kort terug. Hayley schoof dichter naar me toe en legde haar hoofd op mijn schouder.

'Hey Hayley. En hallo mooie Amy.' Zei Taylor toen hij ons zag. Ik rolde met mijn ogen en Hayley trok me mee naar haar kamer. Ik smeet mijn zak aan de kant en ging naast Hayley op bed zitten. Ze nam me voorzichtig vast en kuste me. Net op dat moment kwam Josh de kamer binnen, maar Hayley en ik merkte het niet. 'Hayley!' riep Josh plots. Verbaasd lieten we elkaar los en keken hem aan. 'Josh, ik euhm... we...' Hij deed gebaar dat ze moest zwijgen. 'Sorry dat ik jullie heb gestoord. Ik laat jullie weer alleen.' Hij draaide zich om en liep terug weg. 'Josh, wacht!' Hayley stond op en liep naar hem toe. 'Zeg alsjeblieft niks tegen de anderen, oké?' Hij lachte kort en knikte. 'Bedankt.' Ze gaf hem een kus op zijn wang en liep terug naar mij. Zuchtend zette ze zich weer naast me en legde haar armen in mijn nek. Ik keek even in haar ogen, dan naar haar lippen en kuste haar. Ze legde haar hand op mijn borst en duwde me zachtjes neer op haar bed.

Reageer (1)

  • Square

    Nu weet Josh het al... ik vraag me af hoe lang ze het verborgen kunnen houden :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen