nummerrrrr 2 vertel wat je er van vind

2


dag 2
dag 2

je wekker gaat het is 6.30 je wilt niet uit bed want je vin het veel ste vroeg.
je loopt naar beneden.jij :GOEIENMORGUHHH . ma: er is er 1 happy. jij : tuurlijk als je verhalen hebt gehoord over het dorpje waar je heen gaat.ma : wat heb je gehoord dan. je pakt je broodje en zegt jij: dat er vroeger vampieren waren. ma : wees voorzichtighe en ga er niet op zoek want ik weet hoe jij bent.jij : jaha. je pakt je spullen en gaat ind e auto zitten je ma brengt je naarr school en gat gelijk weg vanwege een spoetgeval op haar werk.
meisje: kijk wie we hier hebben onse vampier.jij : ja moet ik je even leeg zuigen en je grijnst. meisje: gadver ze geeft het nog toen ok.en ze liep gelijk weg. je zette je spullen in de bus en pakte je i pot en ging in de bus zitten na 2 uur zyn jullie bij e boot.na een uurtje varen zyn jullie in engenland. het is half 11 en jullie gaan wat eten bij een cafeetje. als het 11 uur is gaan jullie naar de bus ie op jullie stod te wachten die jullie naar newlyn brengt. daar aangekomen zie je een heel groo huis staan je hoort gelijka llenmaal meiden roepen dat ze in een hotel willen slapen.jij vond het super een beetje spanning kon je wle were gebruiken je voelde je helenmaal op je gemak. na dat je een kamer hebt uitgezocht en je spullen hebt uitgeoakt hoor je je leraar roepen dat ioedereen naar beneden moet jij zat helenmaal alleen in 1 kamer voor 6 personen .
beneden
mentor: jullie mogen de buurt verkennen maar kom niet in de buurt van het kasteel her naast.jij : hoeso . mentor : daar gaan wy vandeweek heen. jij : okay. je liep naar buiten en je had een gevoel dat iemand je aan keek.jee zocht een beetje overal en zag op een gegeve moment een boom en daaronder een bankje. je vond het so relax dat je dara ging zitten. je pakte uit je tag een boekje die je zelf had uitgeprint over de informatie die je had opgezocht je begon het studerend te lezen . op een gegeve moment had je een gevoel dat iemand naast je zat je keek naast je en je zag niks . jij : mm zal me wel verbeeld hebben.je liep naar het kamphusi en zag onderweg het kasteel waar je iemand voor de raam zag staan je knipperde met je ogen en zag daarna niemand meer je vond het maar gek . jij(gedachte):ik ga vanavond even dara kijken. in de de eet zaal werd er een hele uitgebruide avondmaaltijd gemaakt. iedereen zat lekker te eten alleen jij niet jijz at nog te denken over dat kasteel je ging toch maar eten en dan naar je kamer toen je de bel hoorde dat je moes gaan slapen de jij een klein lichtje aan . je pakt een zwarte broek en een zwarte shirt aan + tzwarte trui.je deed je raam open en klom je raam uit je zag het licht van de meiden nog aan staan je ging bukken onder van hun raam en kroop rustig door. toen je benedne was rendje je heel zachtjes naar het kasteel.je liep naar de deur en zag dat de deur open was je liep naar binne en zag dat het heel ouderweds waqs ingericht je pakte je zaklamp en scheen op allerlij dingen.op een gegeven moment hoor je mensen praten maar je wis niet zkr of het mensen waren. je schuilde ergens en deed je lamp uit . je zag een hele mooie jongen met zwart haar ongeveeer net so oud als jij hij had blauwe ogen en 2 percings.toen ze weg waren liep je snel naar buiten naar je kamer je ging in je bed liggen en al sn el viel je in slaap.

volgende dag

Reageer (4)

  • AnnaBeerx3

    Snel verderr!!
    Ik wil ier weten wat er gebeurt!!!!! :Y)

    xx

    Ps ik neem wel een Abo dan moet je me nie telkens waarschuwen :P

    1 decennium geleden
  • Ansj

    Weiter Bitte
    :Y)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • LOKIxMARVELx

    snel verder

    1 decennium geleden
  • ChildOfEvil

    Heey je bent hier erg goed in joh zeg ff wanneer je de volgende klaar heb owkee dan kan ik door lezen :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen