Vampire lovestory #1
nummerr 1 hopelijk vinden julie het wat
1
dag 1
( je naam : lisa. leeftijd 16 .en je zit in de 4e (je schooljaar gaaat tot de 4e )
{7.30}
je wekker gaat
je loopt naar de kast en je pakt een tshirt met een gebroken hart erop en een zwarte jeans.je pakt je all stars en schoonondergoed je loopt naar de bad kamer leg daar je spullen neer behalve je schoenen die laat je buiten anders worden ze nat .je stapt de douche in en gaat douche.als je klaar bent kleed je je aan en doet je haar en make up. je loopt de badkameruit en doet je allstars aan.je pakt je tas met boeken .ma: goedenmorguh. jij : goeiemorguh. ma : hoelaat ben je uit vandaag. jij : ik heb maar 1 les en 1 uur besprkening met ons mentor(dat is een persoon die je help met je huiswerk en die alles te horen krijg als je iets gedaan hebt ofso maar je kan ok met hem persoonlijkpraten) . okay dus je bent al voor 12e thuiss. jij : ja klopt. ma : okay ga je an met my de stad in nieuwe kleren komen .jij : ja is goed wrn ga ik weer naar pa. ma : geen idee hy eeft het heel drk met zyn werk zeg tie. (je ouders zyn gesceiden)jij:okay. je pakt ene boterham en stop t het n je mond je pakt je jas en tas en loopt naar buiten om je fiets te pakkn dan merk je dat het bloedheet buiten is je gooit je jas naar binnen en zegt je moeder gedag.
*op school*
de bel gaat je loopt naar je les en gaat zitten in je eentje.leraarres: okay pak je gesciedennisbok er maar bij op blz 103.jiJ: het gaat over vampieren.lerare: ja juffjouw we gaa nhet over vampieren houden er zyn vroeger zegt men vampieren in het dorpje newlyn geweest.ze zeggedat ze heel veelmensen hebben dood gebeten en leeggezogen hebben maar of dat wara is weten we nog niet zeker. zo ging de les door best intressant dag je .
de bel gaat
je ruimt je spullen op en gaat naar je volgende les met je mentor. mentor: mensen stil allenmaal ik heb wat leuks te vertellen.iedereen was stil.mentor:omdat dit jullei laatste jaar is gaan we op werkweek.we gaan naar het dorpje newlyn in engeland.jij : mnr nara zyn vroeger toch vampieren geweest. mentor: dat zegt men wel ja luister we vertrekken morguh om half 8 en kome dan pas na 2 weken terug hier allenmaal ene laadje wat je mee moet nemen.de les ging heel langsaam en je verveelde je heel erg.
de bel gaat je kan naar huis.je pakt je spullen en loopt nara je fiets. meisje:vin je welleuk he dat we naar een stadje met vampieren gaan viese gothic.jij : 1 ik vin het leuk 2 ik ben geen gothic.
meisje:mensen kijk uit somenteen bijt ze je . je pakt je fiets en gaat naar huis.
thuis aangekomen.
mA : so ik dag dat je een uur later uit was. jij : nee ik had maar 2 lesuren dta had ik je toch gezegt maar zullen we gaan ik wil lekekr winkelen ma : okay hup pak je spullen dan gaan we shoppen.
savond na het winkelen.
je ma was eten maken en jij ging naar boven op de computer. je starte internet op en ging informatie zoeken over het dorpje newlyn.
na het opzoeken van informatie ging je je spullen pakken . ma : lisa eten. je liep nara beneden en ging eten. jij : ma ik ga met school morguh 2 weken weg naar engenland. ma : oo leuk.
tijdsprong
ma : llisa ga je nu slapen het is al 11 uur en morguh moet je vroeg op. jij : jaaaaa
*de volgende morguh*
Reageer (3)
Ga leren schrijven!
1 decennium geledenLEESTEKENS!
nice!
1 decennium geledenSuper
1 decennium geledenSnel vederrr!
-xxx-