Even later was Hayley alle opmerkingen beu en trok ze me mee naar haar kamer. 'Waar gaan jullie heen?' Vroeg Taylor. 'We gaan naar ergens waar er geen sukkels zijn.' antwoordde Hayley boos op zijn vraag. 'Ooooh, de tortelduifjes gaan naar Hayley's kamer.' Plaagde Zac ons nog wat meer. Hayley rolde met haar ogen en trok me zonder nog iets te zeggen mee. Ze smeet de deur hard achter ons dicht en zette zich op haar bed. 'Sorry van de jongens, ik had gedacht dat ze wel zouden stoppen. Blijkbaar dus niet.' 'Het geeft niet, jij kan er niets aan doen.' Hayley lachte flauwtjes en schoof subtiel iets meer in mijn richting. Elke kleine beweging die ze maakte zag ik. Elke keer als ze met haar hand door haar mooie haren ging, elke keer dat ze haar ogen knipperde en zelfs elke ademhaling viel me op. We waren weer wat aan het praten toen Hayley midden in haar zin zweeg. Ze staarde in mijn ogen, kroop iets dichter en nam mijn hoofd voorzichtig vast aan mijn kaaklijn. Ze lachte nerveus, ik zag haar lippen dichter bij de mijne komen en niet veel later proefde ik haar heerlijke lippen. Toen ze me weer losliet keek ze eerst afwachtend in mijn ogen. Ik keek een beetje verward terug en wist niks te zeggen. Hayley dacht dat dit een afwijzing was en keek verlegen naar de grond. Plots besefte ik wat ze dacht en draaide me naar haar toe. Ik nam haar hoofd voorzichtig vast en drukte snel mijn lippen op de hare. Ze legde haar armen rondom mijn heup en ik legde mijn armen sierlijk in haar nek. Plots vloog de deur met een grote zwaai open en Jeremy en Taylor kwamen naar binnen. We draaiden ons snel weg van elkaar en stiekem likte ik nog even aan mijn lippen 'Hayley, je moeder is aan de telefoon.' Zei Jeremy die de telefoon uitstak. Ze nam de telefoon van Jeremy over en deed teken naar hem en Taylor dat ze moesten vertrekken. Taylor smeet een plagend kushandje naar me en liep dan samen met Jeremy lachend weg. 'Hey mam, ik heb niet veel tijd. Mag ik je een andere keer terugbellen?' 'Neen lieverd, je hebt nooit tijd. Je bent altijd op tour, wat het ook is het zal even moeten wachten.' 'Maar mam, er euhm.. er is een vriendin bij me.' Haar moeder zuchte en zei: 'Oké, maar wacht deze keer niet tot ik je bel.' 'Bedankt mam.' Zei Hayley met een glimlach. 'Bye.' 'Dag lieverd.' Hayley legde de telefoon op een kast en kwam weer naast me zitten. 'Sorry, mijn moeder belt elke week eens om te vragen hoe alles gaat.' Ik lachte kort en keek dan verlegen naar de grond. Ik wou haar vragen wat die kus nu eigenlijk betekende, maar ik durfde niet. Wat als ze gewoon zin had om iemand te kussen. Zou Hayley Williams echt zo zijn? Dat kan niet, dat is onmogelijk. Ik besloot om het toch maar te vragen, maar net toen ik mij naar haar richte en van plan was om het te vragen zag ik dat ze iets ging zeggen. 'Amy, ik euhm.. ik weet niet hoe ik dit moet vragen, maar euhm.. Wat.. wat betekende die kus voor je? En waarom kuste je me terug? Kuste je me omdat ik Hayley Williams van Paramore ben? Of heb je misschien gevoelens voor me?' 'Ik kuste je omdat ik van je houd. Niet omdat je Hayley Williams van Paramore bent. Dat is natuurlijk ook leuk, maar ik heb je altijd al gezien als mijn droomvrouw.' Ik zag hoe Hayley haar gezicht veranderde van zenuwachtig naar verbaasd en daarna naar een glimlach. 'Ik.. wauw! Dit had ik niet verwacht.' Ze lachte nu aan een stuk door. Ze kroop iets dichter bij me en nam mijn hand vast. 'Weet je, sinds dat ik je zag op mijn concert heb ik over niks anders gedroomd dan over jouw weer te zien. En toen ik tegen je liep in de supermarkt kon ik niet geloven dat jij het was. Ik wist van het begin af aan al dat ik die mooie groene ogen en die zwarte haren herkende.' Ik voelde dat ik begon te blozen en kon niks meer zeggen. Ze keek met haar mooie ogen in de mijne, kroop iets dichter en fluisterde: 'Ben je geshockeerd?' 'Geshockeerd?' Vroeg ik verbaasd. 'Tuurlijk ben ik niet geshockeerd. Ik ben verbaasd. Hayley Williams van Paramore is verliefd op mij. Je kan iedereen krijgen die je wilt en dan wordt je op mij verliefd.' Ze lachte kort en keek in mijn ogen. Hayley legde voorzichtig haar armen om mijn heupen, trok me iets dichter bij zich en kuste me.

Reageer (2)

  • Square

    :D

    1 decennium geleden
  • Ulrikee

    Super ! (y)
    en iloveyou het allermost

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen