chapter 5.
death to the ones at the end of the serenade.

Ik val neer op het bed. Plof! Mijn armen zijn gestrekt en ik staar naar een poster van Jimmy Eat World en Papa Roach. Wat scheelt er toch met Naomi de laatste tijd? Ze is vaak weg, praat amper tegen me, en nu ik zei dat ik met Jamia ga... is ze kwaad. Vrouwen, je kan niet zonder en niet met ze leven.
Ik grijp een football vast en ga voor mijn spiegel staan, ik doe mij shirt uit. Ik grijp de bal vast en doe moves voor de spiegel. Mijn mager gespierd buikje span ik op en af. “Yeaah Taylor!! Ladies love you!!” Het is hier warm. Ik open een raam en ga terug mijn moves oefenen. “Het is York, Taylor york!” ik maak van mijn vingers een pistooltje en check mijn James bond gehalte.

Naomi POV.

Ik zet mijn zak aan de kant, ik kom terug van zangles. Ik kijk door mijn raam en zie Taylor de superheld uit hangen. Wat een Idioot!! Ik leg mijn jurk aan de kant en grijp een football. Ik richt, mik en...

Taylor POV.
Uit het niks word ik vanvoor mijn spiegel gekatapulteert.
Ik klauter recht, dit zou Taylor York nooit toe laten. Ik merk wel dat de bal van mijn beste vriendin komt. Ik grijp een tak vast die aan mijn raam hangt, en springt uit het raam, recht in haar kamer.
“O MY GOD!!” gilt ze en wijst op mij. “DOE WAT AAN!! AAP!!” ze bedekt haar eigen ogen en rent hysterisch rond. “Je kan me niet AAN!!” en klop Tarzan-achtig op mijn borstkas.
Ze lacht en duwt me weg. Ze staat aan het raam. “Durf... niet...” zeg ik voorzichtig. Te laat, in een vloeiende beweging springt ze mijn kamer in en sluit mijn raam. Verdomme! Ach ja, ik kan toch even goed even rond kijken.

Ik wandel naar haar bureau. Een beetje huiswerk, rommel en... he wat is dit? Ik pak het papier op. Haar handschrift siert het papier. Het lijkt een gedichtje... of een liedje.
“Taylor!! Je moeder roept dat je moet eten!!” krijst Naomi door het raam heen. “Ik kom al!!” roep ik terug en spring door het raam heen.

Naomi POV.

Taylor is terug gaan eten en ik ben waar ik hoor, mijn kamer. Nu kan ik ongestoord mijn jurk bekijken. Ik haal het plastic eraf en haal de jurk uit de bescherming. Aan de houten kleerhanger hou ik hem voor me aan de spiegel. “Looking good!” prijs ik mezelf. Taylor mag met zijn Jamia gaan, ik heb een betere date; Phebe! Ze gaat in smoking en begeleid me naar het feest. Ik hou de jurk stevig vast aan de kanten. Ik moet mooier zijn dan Jamia, maar Jamia is het mooiste meisje van de school. Dat gaat niet lukken. Moedeloos laat ik mijn hoofd zakken en berg de jurk op.

Reageer (6)

  • Sunlight

    KOM OP NAOMI!!!
    Laat de moed niet zakken!
    het komt wel goed!!!!

    omg, ik geef mezelf een op pep beurt x')

    snel verder

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen