De volgende ochtend werd ik al heel vroeg wakker. Ik had toch zo heerlijk gedroomd. Ik moest het Sam vertelle. Ik sprong op haar bed en schudde haar wakker. 'Sam! Dit moet je horen! Ik heb gedroomd over Hayley!' 'hmm.. dat doe je toch vaker.' zei ze nog half slapend. 'Maar dit was anders!' 'Vertel het mij dan straks, als ik wakker wil worden.' 'Je wilt nu wakker worden.' 'Nee, jij wilt dat.' 'Je weet toch dat ze me ophaalt over 3uur. En als je nu opstaat dan zorg ik ervoor dat je haar ook ontmoet.' fluisterde ik in haar oor. Ze sprong meteen recht uit haar bed en zei: 'Waar wacht je nog op! Vertel het me.' Ik lachte geniepig en begon te vertellen. 'Ik was dus bij haar thuis en de jongens hadden de film al klaargezet. Ik zat naast Hayley in de ene zetel, Jeremy en Josh in een andere en Zac en Tayler in nog een andere. Hayley had zich na een tijdje neergelegd en lag dus een beetje tegen mij omdat de zetel net te klein was om met twee in te liggen. Ze lachte even naar me en keek dan weer verder naar de film. Toen de film gedaan was gingen de jongens beneden gaan poolen, maar Haley en ik bleven in de zetel. Hayley zette zich recht en ik deed hetzelfde. Ze kwam iets dichter bij me zitten en begon met me te praten. Om de een of andere reden gaf ze me plots een knuffel en kuste ze me op mijn wang. Een paar uur later gingen we naar haar kamer en zaten we op de rand van haar bed te praten. Plots kroop ze iets dichter bij me en drukte haar lippen op de mijne. Na die kus werd ik wakker en liep ik naar jouw om hem te vertellen.' 'Amy toch. Je denkt toch niet dat ze dat echt zal doen?' 'Neen, ik weet dat het maar een droom was. Maar het zou toch heerlijk zijn.' 'Ja, dat wel.'
Even later hadden we ons aangekleed en zaten we nog wat te praten op Sam's kamer. 'Zullen we al naar mijn huis gaan? Hayley zal er over een uurtje wel zijn.' 'Ja goed. Ik ben nu al zenuwachtig.' Zei Sam. 'Wat? Jij bent zenuwachtig? Jij gaat niet met haar en de jongens een film kijken.' 'Ik weet het, maar ik ga haar wel zien.' 'Ja, voor 5minuten.' Sam zuchte en zei: 'Dan nog, jij hebt al met haar gepraat. Ik ben niet tot bij haar geraakt voor een handtekening, dus het is ergens wel logisch. Waarom ben jij trouwens niet zenuwachtig?' 'Wat? Ik ben ongeloofelijk zenuwachtig.' 'Je ziet er anders wel zeer rustig uit.' Ik lachte. 'Ik probeer het weg te steken.' 'Nou dat lukt je goed. Kom, als Hayley wat vroeger is dan kun je me misschien nog even voorstellen.' Drong Sam aan. 'Oké oké, we zijn al weg.'

Reageer (2)

  • Square

    Haha, mag Sam niet mee? Dat zou ze vast wel leuk vinden ^^

    1 decennium geleden
  • Ulrikee

    Heeel mooi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen