'Meen je dat?! Ze heeft je nummer gevraagd!! Oh my god, Amy ik ben jaloers op je.' 'Hehe.' Zei ik met een glimlach. Sam nam me vast en drukte me plat. 'Je hebt je droomvrouw ontmoet! Weet je dat?' 'En of ik het weet! Ik ben nog nooit zo blij geweest!' 'Wat ga je nu doen? Wacht je tot zij je iets stuurt of ga jij haar eerst iets sturen?' 'Ik.. ik heb daar eigenlijk nog niet bij stilgestaan. Ik denk dat ik even wacht en ik zie wel.' 'Als ik een crush op iemand heb en die persoon vraagt mijn nummer dan wacht ik echt niet tot hij me eerst stuurt hoor.' 'Ja maar... Ik weet het niet, dit is anders. Denk je niet?' 'Daar heb je wel gelijk.'
Toen Sam en ik in de zetel naar een film keken werd ik plots gebeld. 'Wie is het?' Vroeg ze nieuwsgierig. 'OH MY GOD!! Het is Hayley!!' 'Waar wacht je dan nog op? Neem toch op!' 'Jaja, ik ben aan het denken hoe ik moet opnemen.' 'Niet denken, gewoon doen!' Ik zuchte zenuwachtig en nam de telefoon op.'Hey.' Zei ik nerveus. 'Hey Amy, ik weet ik ken je nog niet zo goed, maar ik vroeg me af of je morgen zin had om met mij en de jongens een film te kijken.' 'Wat? Ik.. GRAAG!' Riep ik uit. 'Iemand is hier enthousiast.' zei Hayley en ik hoorde haar lachen. 'Wat wil je ook als je cru.. euhm.. ik bedoel als Hayley Williams je vraagt om af te spreken.' Ik hoorde haar weer lachen. Ze schraapte haar keel en vroeg: 'Moet ik je thuis ophalen?' 'Ja, om hoe laat kom je me halen?' '12uur? Is dat te vroeg?' 'Neen, 12uur is prima.' 'Oké, sms me straks nog even je adres en dan zie ik je morgen.' Ik hoorde aan haar stem dat ze blij was. 'Oké, zal ik doen.' 'Goed, dan zie ik je morgen. Bye.' 'Bye en tot morgen.'
Ik vertelde snel alles aan Sam en ze werd nog meer jaloers. 'Laten we nu maar verder kijken naar de film.' zei ze om het over iets anders te hebben. 'Goed idee.' Ik griste het bakje van de zetel en zette de film weer op play.

Reageer (2)

  • Square

    Leuk :D
    Je schrijft goed, en gelukkig ook met aanhalingstekens enz, wat heel veel mensen vergeten -.-

    1 decennium geleden
  • Ulrikee

    tis heel mooi en gemakkelijk te lezen !
    tis echt super benieuwd oe het verdr gaat <3
    ilyouu

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen