''Ik ben Kim , de wereld zonder mode kan gewoon niet!''
Tas: Gucci
Jas: D&G
schoenen: GUCCIIII !!(H)(flower)(hoera)
''Oké zoals je al weet moet alles een merk hebben en in de mode zijn anders ben je gewoon niet cool genoeg'' (zo denkt kim erover).
Ik sta in de winkel en kijk om me heen ik zie zulke mooie prachtige dingen staan .
''Ik moet het gewoon kopen alleen.... mijn baantje als journalist .... daar verdien ik niet veel mee , dus heb ik niet zoveel geld meer ''.
''OMG OMG OMG !, okee....rustig blijven Kim, rustig....rustig....''.
''NEE! , ik moet gewoon die sjaal kopen een groene sjaal , ik loop ernaar toe en voel aan het heerlijke stof , het is zo zacht heerlijk zacht zegt een stemmetje in mijn hoofd ''.
''Koop het gewoon Kim koop het '' .
Kim is aan het nadenken of ze het moet kopen ze heeft al een soort kledingwinkel in haar eigen kamer .

''Nee ik koop het niet'' zegt `Kim vol zelfvertrouwen , maar dan ....
''Natuurlijk koop ik het ik kan gewoon niet zonder een groene sjaal kan er nog wel bij''.
Kim pakt het heel haastig en rent naar de kassa.
''Hallo mevrouw , mooie sjaal hoor dat is de laatste exemplaar , wordt het 200,85 euro a.u.b''.
''Uhmm, doe maar 20 euro op deze pinpas , 30 op deze pinpas 50 op deze pinpas , 80 op deze pinpas, 20 op deze pinpas , 100 op deze pinpas en 0,85 cent op deze pinpas.
''Oké!'' , zegt de vrouw achter de kassa.
Kim heeft namelijk heelveel pinpassen ongeveer 20 .
(N)

Reageer (2)

  • xSuzepuusx

    O.O O MY GOSH!!!!!!!!! gelukkig ben k nie zo verslaafd.

    1 decennium geleden
  • Noekie110

    lol xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen